..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Raşit Cumhur ÇAKIN




16 Kasım 2003
"Lale Devri Katliamı ""  
"güzel olan ne varsa yok etmektir yeteneğimiz"

Raşit Cumhur ÇAKIN


İçimizdeki en güzel şeyi yok ediyor,sonrada onu bulabilmek için yollara düşüyoruz...biz insanlar ne kadarda aptalız!


:BBBH:
                   LALE DEVRİ KATLİAMI!!
Yaşıyorduk: Bizi sarmalayan çiçeklerimizin gölgesinde.Yaşıyorduk:Tarihtende öte derinliklerde.
  Derindik! acılıydık! Ve tüm bunların üstüne kaybetmemiştik gecelerin kısık ışıklarını,kaybetmemiştik ışığı.
  Çünkü  giden güzellikler asla dönmezdi .Bunu öğrenmiştik yılların içinde sarhoş gezerken .
Neyi kaybetti isekte başka bir şeyi buluyorduk! Takvimlerden önce yapraklar sonra mutluluğum eksildi. Önce gözlerimin ışıltısını kaybettim.sonra sıcaklığımı.
En son kalan şeyim içimdeki laleler oldu! Rengarenktiler çoğu zaman.Günler lalelerimi azalttı başka renklere ilerlerken...
   Yolların sonunda tek bir lalem kaldığını öğrendim sonra.
 Ona doğru koştum usanmadan ama yoruldum .Bir otobüse bindim sonra bitmiyordu yollar...
  Tek istediğim kalan son lalemden özür dileyebilmekti: SİYAH LALEMDEN...
Yaşayamadığım aşklardan,edemediğim itiraflardan,ağlayamadığım acılarımdan özür dileyecektim. Olmadı...Olmadı...
    Yetişemediğim son şeyim oldu siyah lalem. Okşayamadım onu.Sahte eğlencelerde uçarken yavaş yavaş yok etmişim lalelerimi . Gecelerin çekiciliğine kandım.Pişmanlıkların yükü ile geriye döndüğümde geriye kalan son şeyimdin. Çok yakınımdaki ,içimdeki en güzel şeydin!
  Seni göremediğim için çok üzgünüm.Plastik çiçeklere,soluk gözlere,sahte kalplere inandım.
   Seni göstermediler bana.SEN sabahın erken saatlerinde açıyor ve üzerindeki çiğ damlası ile paylaşıyordun acılarını. Ortak olamadım sana...
  Bu kadar güzel olduğunu bilse idim seni hiç bir çiçekler aldatmazdım.
 Acı dolu olduğunu bilse idim sabah erken kalkardım bana inan!
Kurumak üzere iken yağmurlar kurtardı seni,yalnızken çiğ damlası dostluk etti sana...
   Hiç bir şey isteyemem senden. İstemedim ki şimdiye kadar zaten. İSTEMEDİM!
Çünkü geçici tutkularım ,sahte dostlarım vardı.
   Yaşamına lens takan sahte kalplere koştum bir ömür boyu....:Aptalca bir inatla.
Ağlıyorum lalem:Ne kadar isterdim benimle konuşmanı bir bilsen.
Biliyorum konuşmazssın benimle.
  İstersen gözyaşlarımı vereyim sana .Dahada ötesi çiğ damlan olayım.
Beni istemiyorsun biliyorum ihmal edildin yıllarca .Bende çok ihmal edildim inan bana .
  Yalnız bıraktı çiçekler beni,yağmurlar yağmadı üstüme.
  Bende kuruyorum !Kurtar beni lalem.Yalnızlıktan ağlıyorum....
Sana ulaşmak için koştuğum dizlerim tutuldu,otobüsüm arızalandı!
Hava güneşli kuruyorsun.İnsanların gezip eğlendiği yaz mevsimindesin.Bak senide benim gibi unuttular.UNUTULDUK LALEM....
  Kentler beton dolu,insanlar nefret! Sen güzellliği temsil ediyorsun bense yalnızlığı.
Çiçekler nefret etmez.Benden nefret etme ,içindeki güzellikleri bana ver:
Kalpleri kazanmak için tek tek kopardığım çiçekleri .
Bir kaç gün çay bardaklarında yaşadılar  sonra öldüler.
Şimdi benden nefret ediyorlarmıdır? Sen bilirsin bunu.
Onlarla konuşabiliyorsan benim adıma özür dile onlardan...
   Pişmanım çünkü başka bir güzelliği elde etmek için onları öldürdüm.
Bir tek sen kaldın. Seni koparmayacağım,seni bir daha üzmeyeceğim.
  Lütfen bu sabah yeniden aç!
 Yağmurlara yalvarma: Seni ben sulayacağım.  Sakın çiğ  damlan gitti diye üzülme:Şimdi milyonlarca çiğ damlasıyım...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umut ve Tutku!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Silikon Vadisi [Şiir]
Hamile Köpek ve Sahibi [Şiir]
Vampir Kitabeleri [Şiir]
Aşk Gelecekti..? [Şiir]
Hiçtanbul Anıları... [Şiir]
Lisenin Son Cumasý... [Şiir]
Bir Adam Deliriyor! [Şiir]
Anlamsızdır Yola Devam Etmek [Şiir]
Sevdiğim Kadın Bugün Öldü... [Şiir]
İntihar Notları [Şiir]


Raşit Cumhur ÇAKIN kimdir?

beni anlamak; yaşamın karanlık sularından üşüyerek te olsa, umuda açılmış yelkenlere öfke ve hınç ile üfleyerek rüzgarın yaratılabileceğine inanmaktır.

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Raşit Cumhur ÇAKIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.