..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Entelektüel > HASAN MAHİR




31 Ekim 2003
İhl Leri Irakta İstihdam Edelim Paşam  
HASAN MAHİR
İHL’lileri Irak’a gönderdiğinizde içiniz rahat olur. İHL ler” Müslüman’ı Müslüman’a kırdırmak” formülü ile istidam edilmiş olurlar. Sizde sıcak yataklarından uyandırdığınız çocuklarınızın başlarını okşayarak özel okullara gönderirsiniz. Ceplerine koyacağı


:AIAH:
 
 
 
Memleketimizde her kes o kadar uzman ki kendi alanı dışında her konuda ahkâm kesiyorlar. İşi askerlik olan paşalarımızdan birisi İhtiyaç fazlası İHL lilerin ne yapılacağını soruyor. Bazıları da paşaya tepki gösteriyor
Paşaya verilecek en büyük cevap “Sen daha iyi bilirisin paşam “olmalıdır. Neden paşa daha iyi bilir yazalım.
 
İHL Mezunu İlahiyatçı bir öğretim görevlisi ile görüştüğümüz bir esnada konu gelip askerliğe dayandı. Hoca, Kıbrıs çıkartmasında askermiş. Ne olacak bu kadar İHL mezunu diyen Paşaların komutanları önce İHL li ve dindar askerleri cepheye sürmüşler. Hoca cepheye ilk önce sürülmelerinin iki nedeni olduğunu açıkladı.
Neden bir: İHL li çocuklar dindardır. Ölürsem şehit kalırsam gazi inancına sahip oldukları için düşmanla daha iyi çarpışırlar. İki Allah vatan millet bayrak lafı ettim mi canlarını veririler. Buda Paşalarımıza zafer kazandırır.
Neden iki:Cepheye önde sürülen İHL askerler ölürler böylece sayıları azalır.Bu şekilde laik Cumhuriyeti korumuş, kollamış oluruz.
Bunun diğer örneğini PKK ile çatışıp ölen Mehmetçiklerde görebilirsiniz. PKK ya verilen şehitlerin çoğu İHL yada dindar Anadolu çocuklarıdır. İHL ‘lilerin kanı ile PKK teröristleri durdurulmuş.Aynı zamanda istihdam fazlası İHL’lire öbür alemde yer açılmış. Paşalarımız da sırça köşklerden  laikliği korumak için demeçler vermişler.
 
Sayın paşam sen hiç üzülme sakın endişe etme. İHL mezunları için bakın büyük bir istihdam alanı IRAKTA açılmıştır. Gönderin Irak’a İHL mezunlarını. Vatan , Millet, Bayrak Allah diye iki gaz verin, Hem Laik Cumhuriyetin paşası olarak Iraktaki başarılardan dolayı gurur duyarsınız. Hem de başı ezilmesi gerekenlerin başlarını ezmiş olursunuz. Unutmadan kaydedeyim bu İHL lir Iraklılarla anlaşmakta fazla sıkıntıda çekmezler. Az buçuk Arapçaları da vardır. Buda stratejik açıdan uygun olur. Bakın siz Milli eğitimden anladığınız kadar bende Askeri hareketlerden anlıyorum.
İHL’lileri Irak’a gönderdiğinizde içiniz rahat olur. İHL ler” Müslüman’ı Müslüman’a kırdırmak” formülü ile istidam edilmiş olurlar. Sizde sıcak yataklarından uyandırdığınız çocuklarınızın başlarını okşayarak özel okullara gönderirsiniz. Ceplerine koyacağınız harçlıklarla şimdiden Vals yapmayı, hangi şarabın hami yemekle yenmesini öğretiriniz.
 
 



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ele Benzemezdin Sen [Şiir]
Garibanın Parkesi [Şiir]
Ben Aslında Buralı Değilim Hemşerim [Şiir]
İz [Şiir]
Minyatür Yüzlü Kız [Şiir]
Sırtı Yere Gelmeyen Pehlivan [Öykü]
Yalancı Bahar [Öykü]
Töre [Öykü]
Dağsız Kentlerin Dramı [Deneme]
Bazen Çekilmeliyiz İçimizdeki Hira’ya [Deneme]


HASAN MAHİR kimdir?

Hiç kimse

Etkilendiği Yazarlar:
Nfk


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © HASAN MAHİR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.