Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
sizi ve ellerinizi vakit gece yarısından az ötedeydi geceyi giyinip, cüzdanıma birkaç şiir sıkıştırdım her an size acıkabilirim diye.. sahil boyu yürüdüm sanki dudaklarıma takıldı bütün eski şarkılar fasıl muhabbetlerinde sabahlayan çocukluğumu hatırladım rakı kokan kahkahaları uykusuz coşkuları dilimin ucuna gelip de bir türlü söyleyemediğim seviyorum’ları çok sonraları öğrendim asıl sarhoşluğun, sevdada olduğunu.. siz bilmezsiniz ilk defa hüzzamla seviştim ben inkar etmeyeceğim, rast’la da kırıştırdım eh biraz da hicaz’la ama ne olur kıskanmayınız onlar hala var hayatımda, siz başkasınız.. gözleriniz mesela hani o soyarcasına bakan hüzün bile gülümsüyor gözlerinizde hüzün dahi sevdalı sonra sesiniz duyduğumda yüreğimi alıp da yanınıza kaçıran haberim olmadan dünyaya geliyor bütün şiirler büyütmekte zorluk çekmiyorum lakin kelimelerimin babası olur musunuz..? sizi düşündüm biraz sizi ve sözcüklerinizi üşümemek için kendime sarıldım ve silkinip attım üzerime yapışan yufka yürekli vedaları bir deniz vakti sizin için doğdum sanki adımı haykırdı bütün deniz kabukları adımı haykırdınız sanki size ulaştığımda rüzgar saçlarımdaydı rüzgarım saçlarınıza bulaştı siz bilmezsiniz biraz da mahcuptum beklettiğim için çağırdığınızı duysam, hemen gelmez miydim..? sizi düşündüm biraz sizi ve yüreğinizi vakit gece yarısından az ötedeydi yolların sizinle kısaldığını öğreniyordum acemiydim şaşkındım yorulmuştum avuçlarımda titreyen sevgimi dudaklarınıza götürdünüz, size vuruldum.. sizi düşündüm biraz sizi ve yine sizi sakıncası yoksa yanıtlayın ne olur birkaç sene önce neredeydiniz..?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |