Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Merhaba nasılsınız diye sormak istemiyorum çünkü biliyorum ki çok farklı cevaplar vereceksiniz ve benimde kafamı karıştıracaksınız bana ne sizin şu anki ruh halinizden bu yazdığım satırlarda benim hayatımdan çok renkli olmasa da bazı kesitler sundum size dilerim beğenirsiniz hem artık pek bir önemi de yok nasıl olsa kitabı satın almış ve bir şekilde nasıl olsa bir daha kitapçıya gidip te bu kitabı almayacağınıza göre bana ne demem lazım diyemiyorum çünkü ben bu yazılarımda hayatımı sizlerle paylaşmak istedim hepsi o ve dilerim sizler bu inişlerle geçen hayatımda bir parça olsun dertlerime ortak olur ve çektiğim ızdırapları anlarsınız Hayat öyle acımasız ve tek taraflı akıyor ki siz bir yerler de durup ta onu kendi tarafınıza akıtmadığınız sürece o hiçbir zaman size doğru akmayacaktır ve siz onu kendinize doğru akıtmaya başlayınca o öyle bir hızlı akmaya başlayacak ki sizi altında boğacaktır demin dedim ya hayat öylesine acımasız ki ya bir şeyler için size çok uzak durmaktadır yada bir şeyleri yapmak için çok geç kalmışsınızdır bu öyle kahpe bir dünya ki on verip bir yok derseniz yüzünüze çarpıp gider hayatı Yazılarımda adını yazdığım kişiler tamamen gerçek kişiler olup olaylar hatırlayabildiğim kadar gerçektir hatırlamadığım hiçbir olayı yazmadım yada varsayım kullanarak yazmadım soy isimlerini hatırlayamadığım tüm arkadaşlarımdan sizlerin huzurunda hepsinden özür diliyorum İnanırmısınız ne yazacağım daha doğrusu neler yazacağımı nereden başlayacağımı bilemiyorum ama buna inanıyorum ki sizlerle paylaşacağım pek çok anım çıkacak ve yine buna da inanıyorum ki bunları yazıp bitirdikten sonra daha pek çok anım hatırama gelecek dilerim sizleri sıkmadan bunları sizlerle paylaşabilirim..........
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © veysel gözüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |