Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Ölüm bütün bedenimi kaplamış Yaşamsa soluğumda kalmış bir ıslık Ve kulağımda dışarıdan gelen seslerden ibaret Nedenini bilmediğim seslerden Dedim ya ölüm bütün bedenim de kol gezerken Köşe başındaki sadık sevgilim beni beklerken Ben uzanmış yatmaktayım bir bankta Ama değilim parkta Yüzyıllardır silinmemiş camlardan Işık zoraki süzülmekteydi odaya Tarifi imkansız bir soğuk vardı Her yeri ölüm kokuyordu bu daracık odanın Anlamı dışında bir kapı vardı Dışarıya çıkmayı önlemek için Ve birazdan ana feryadı gıcırdaması ile açıldı O anlamsız kapı Doluşu verdiler o daracık odaya Sistemin celladı ve fikir katilleri Ve ellerim bağlı yürürken o daracık koridorda Biri süngüyü dayamış sırtıma Bir ötekisi sormaktaydı sanki yerine getirecekmiş gibi Son arzumu Derken uzun koridor bitti Koridorla beraber kafamdaki seslerin Sorusu da gitti kafamdan Bir darağacı ve ucunda bir İlmik altında da bir sehpa Son nefesimde bir sigara içtim ömrümde ilk defa Beni affet hocam verdiğim sözde durmadım ve sigara içtim Ama olsun be bir sigara ile kanser olunmaz ki Ama hani hep derle ya bir sigara ömrü beş dakika kısaltıyor diye O kocaman bir yalanmış Sigaram bitti sehpaya çıktım İlmiği boynuma geçirdiler son nefesimi aldım Ve kulağımda ezan sesi İmamdı beni uyandıran Göçecekken bu dünyadan.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © veysel gözüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |