Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Sen kelaynaksın, göçer... Ben karga: Sesi beter mi beter! Hadi güzelim! Bahardan çal türkülerini, hüzzam olsun! Ben arabesk bir gülnihal, inceden... Hem oynayalım, Hem uçalım beraber.... Aslında, Seni ateş kuşu yapmaktı amacım Kendimi serçe!.. Ama sen gelmeyince gittiğin yerden Olmadı işte! Ne gelir ki elden?! Ben de gidip, Kocaman bir mezarlığın, Kocaman bir meşe dalına konakladım!.. Gömülecek bir cesedi Beklemeye başladım.. Ne hal kaldı, Ne de gülnihal! Sadece bağırdım!.. Savaş da çıktı işin kötüsü Tutup şimdi IRAK ’ a gitsem Döner miyim dersin sağ salim? İlahi!.. Sorduğum soruya bak! Ne fark eder ki sevdiğim!... Ha böyle ölmüşüm hasret çeke çeke, Ha gümbürtüye gitmişim!.. Nasılsa, Bir daha gelmeyecek bahar, Sen buraları göremeyeceksin!.. O halde tek çarem: İki delinin kazdığı çukura Gidip atmak olacak kendimi!... Biri SADDAM manyağı Öteki, Sözde özgürlük perisi(!) Güleyim bari!.. Lütfen ağlama ama!..sil gözlerini!.. Vazgeçtim kara bir karga olup ölmekten, Gülnihal söylemekten, Ölüm benim için değildi Seni görmeden... Bütün kuşlar birbirine benzese de Lakin sesi farklı!.. Sesin gibi!..bende saklı (.....) Çağır istersen!.. Yeter ki, Ben minik serçen olayım, Sen ateş kuşu!... Her yanışında geleyim yanına.. Kanatlarım rüzgar Yüreğim su!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |