Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Kalmış demek ki çok muhterem pek bir önemli ve de pek değerli reklamcılarımız böyle bir reklam yapma cesaretini göstermişler... Türkiye’nin acı bir gerçeği... Çok merak ettim, hem de çok, acaba reklamda adı geçen aşiret hangi aşiret? Öyle ya memlekette bir dolu aşiret var... Söylediklerine göre de paraları vadelideymiş. O üç tane harften oluşan adı olan yabancı bankaya yatırmışlar... Keşke borsaya filan girseymişler, devlet tahvili filan ya da dolar alsaymışlar... Kur Korumalı da olurmuş ama, o yavaş yavaş ortadan kalkıyor zaten... Aşiretin adını da söylemiyorlar. Hepsini ince ince hesaplamışlar haspalar. Eğer ki bir aşiretin adını verseler, öbür aşiretler küsmez mi? Küser tabi hem de nasıl küser. ’’Bizim o reklamını yaptığınız aşiretten neyimiz eksik ki buba, bizim reklamımızı yapmiyler...’’ Diye de bir cümle kurabilirler başka başka aşiretlerin ileri gelenleri... Yani diyor ki reklam aslında, bizim bilinçaltımıza ’’ Siz Güneydoğuda daha feodaliteyi, ağalık düzenini yıkamamışsınız. Bunu da deklare ediyorsunuz. ’’ Avrupa Birliğine gireceğiz diye yıllardır üfürükten tayyare üretiyorsunuz. O zaman AB’ye girmeyi unutup, üfürükten tayyare üretimine devam...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |