..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > Ahmet Zeytinci




10 Eylül 2022
Aşk Birlikteliği mi Yoksa  
Ahmet Zeytinci
Aşk, gerçek anlamda yaşandığı zaman ulvi bir duygu güzel bir birlikteliğe kapı açar. Magazin gazete, dergilerinde durmadan tanınmış sanatçıların nikahlı/nikahsız birliktelikleri gözler önüne serilirken, bunları okuyan ya da seyreden genç insanların bilinçaltlarına sürekli bunların sanki doğru bir şeyler olduğu pompalanıyor...


:ECC:
Büyük aşk yaşıyor arkadaşlar. Nerede bu büyük aşk ya da aşklar silsilesi? Bir gören bir duyan var mı? Magazin Programlarını hiç sevmesem de bazı zaman gülmek için, yazılarıma malzeme çıkartmak için takip etmek zorunda kalıyorum. Tabi gülerken de normal gülme organımla değil de, başka bir tarafımla daha çok gülüyorum...

Önce nikahsız yaşıyorlar, sonrada genellikle hanım sanatçılar bir şekilde hamile kalınca evlenmek mecburiyetinde kalıyorlar, yani mecburiyetten ve de tribünlere oynama durumu var ortada... Yeter ki çevre çocuklarına nikahsız dünyaya geldi demesinler...

Aşk, gerçek anlamda yaşandığı zaman ulvi bir duygu güzel bir birlikteliğe kapı açar. Magazin gazete, dergilerinde durmadan tanınmış sanatçıların nikahlı/nikahsız birliktelikleri gözler önüne serilirken, bunları okuyan ya da seyreden genç insanların bilinçaltlarına sürekli bunların sanki doğru bir şeyler olduğu pompalanıyor...

Yüze yakın belki daha da fazla televizyon kanalı var her birimizin evinde... Tabi bu kanallarda da, sayısız dizi... Aşk, vahşet, dehşet, kin, nefret, garez, intikam, ne ararsan var bu dizilerde, derde devadan gayrı... Çok küçük bir kısmı müstesna, insana verdiği hiç bir artı değer yok. Mekanlar bile çok abartılı. Kemal Sunal, Şener Şen filmleri, bunların yanında kral kral gerçekten...

Boynuzlar havada uçuşuyor. Tabi bu durum, daha önce de dediğimiz gibi, bunu seyreden çocuklarımıza gençlerimize normal bir şeymiş gibi geliyor... Geçenlerde bir televizyon programında yaşlı amca ile teyze yan yana, spiker teyzeye soruyor, ’’Amca sana hediye alır mı hiç teyze?’’ Teyze de gözler çipil çipil hem de öyle güzel öyle içten bakıyor ki... Cevap veriyor ’’Almaz mı almaz mı geçenlerde çarşından ekmek arası döner almış getirdi, bir sevindim bir sevindim, mutlu oldum, yanağından öptüm.’’ Budur işte olay. İllaki milyonluk hediyeler almak değil...

Bir de dikkat edin bakın, genelde erkekler o çok güzel sanatçı kadınları kısa bir zaman sonra başka bir güzel kadınla aldatıyorlar. Buradan da çıkacak sonuç gayet açık ve net. Aşk birlikteliği hikaye, çoğu zaman öne çıkan mesele cinsel çekicilik, ondan da sıkıldın ya da başka bir çekici kadın bulundu mu, hooop başka aşklara, pardon, başka bir cinselliğe yelken açılıyor... Durum bundan ibaret...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ramazan Kolisi ve Volisi
Karalahana Çorbası Gururumuzdur
Kamera Şakası Şaklabanlıkları
Sosyal Medya Fenamenleri
İnsanları Yazalım Biraz
Richter Yürekteki Depremi de Ölçer mi
Elektrik Parasını Ucuza Getirmenin Yolları
Böyle Gösterişlere Gerek Yok
Paranı Ye Paranı
Ühüüü Süper Zekiii Değilim Beeen Ne Kötü

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bilgisayar Oyunlarının Gerçek Amacı
Biyolojik Çöp Olmayın
Kıroloji Biliminin İncelikleri
Sizi de Beşikteyeken Kerttiler mi
Dünyada ki Bütün Karışıklıklar Emperyalizme Yarar
Gerçekleri Tarih Yazar Tarihide
Bekle Bizi Mars Sıra Sende
Sıkıyor ve Yoruyor Bu İnsanlar Bizi
Ey Türk Esnaf ve Zanaatkârı
Sam Amcaya Popomla Gülüyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]
Pazarola [Şiir]
9. 15 Şemsiyesi [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Bir Papatyaya [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.