Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
Ta Âdem’e gidersen, akrabayız dostlarım Bir lokma ekmek yersen, ömür kalmasın yarım... İdris gelir peşinden, doğruluktur hasleti Terzidir en başından, peygamber asaleti... Nuh’tur tufan zamanı, kavmi uyaran insan Sapık dile amanı, su altında kalırsan... Hûd geldi Âd kavmine, büyüklük tasladılar İbadetin şevkine, bir türlü varmadılar... Salih bir peygamberdi, Semud azdığı zaman Deveyi kesme dedi, mücadele pek yaman... Tevhidin direğiydi, ataları İbrahim Putu yerle bir etti, şükürler olsun Rabbim... Lut’un o iğrenç kavmi, sapıklığa meyletti Melekler yetişti mi, orayı altüst etti... İbrahim’in oğluydu, temiz yüzlü İsmail O da Allah kuluydu, gönlü olmasın zail... Bir oğlu da İshak’dı, güzel hatun Sare’den Gökyüzüne bir baktı, onu mutlak vareden... İshak’ın oğlu Yakub, lakabı da İsrail Boy ve posuna bakın, ona gönüller mail... Yusuf tertemiz insan, zindan çok geniş ona Zinadan da çok korkan, devlet başına kona... Şuayb, Musa ve Harun, soyları tertemizdi Sapıtınca firavun, boğulduğu denizdi... Davut ile Süleyman, baba ve oğuldular Rüzgâr emrinde yaman, bir tek ken çoğuldular... Sabrın zirvesi Eyüp, Hakk’ın gür sesiydi o Dertlere şükreden o, Allah’ı zikreden o... Zülkifli ile Yunus, İlyas ve de Elyesa İmanda huzurunuz, gönülde kalmaz tasa... Zekeriya’nın sofrası, bereketlerle dolu Duaların en hası, o da İslam’ın kolu... Yahya’yı ve İsa’yı, anmadan geçemeyiz Dolaş bak tüm dünyayı, imansız göçemeyiz... Bizim peygamberimiz, bil alemlere rahmet Bize şefaat deriz, gönüllerde Muhammed... İsmini sayamadık, daha birçoklarının Cemalini görelim, Nebiler Sultanı’nın... Gözümüzden yaş döküp, günahlara yanalım Şu mübarek günlerde, hep Allah’ı analım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |