..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Mektubum sanırım fazla uzun oldu, çünkü daha kısa yazmak için yeterince vaktim yoktu. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Tarihsel Olaylar > Ahmet Zeytinci




24 Mart 2022
Küresel Güçleri Küresellikten Uzaklaştırma Denemeleri  
Ahmet Zeytinci
Küresel Güçler, ah bu küreseller... Küresel Güçleri küresellikten uzaklaştırmak için öncelikle dünyanın küresel değil de düz olduğuna inandırmanız lazım... Böyle bir platform var dünyada ... İnanın şaka yapmıyorum. Bu arkadaşlar dünyanın düz olduğuna inanıyorlar... Uzaydan çekilmiş fotoğrafların bile bir aldatmaca olduğunu söylüyorlar...


:FHA:
Küresel Güçler, ah bu küreseller... Küresel Güçleri küresellikten uzaklaştırmak için öncelikle dünyanın küresel değil de düz olduğuna inandırmanız lazım... Böyle bir platform var dünyada ... İnanın şaka yapmıyorum. Bu arkadaşlar dünyanın düz olduğuna inanıyorlar... Uzaydan çekilmiş fotoğrafların bile bir aldatmaca olduğunu söylüyorlar...

Ne güzel değil mi? Dünya küre şeklinde değil de düzdür, dediniz mi küresel güçlere, o zaman onlarda dünyayı daha da düzleştirme denemelerine mi girerler acaba? Burasını bir netliğe kısa zamanda kavuşturmamız lazım, diye de düşünmeden edemiyorum...

Küresel Güçleri zaman zaman birbirine de düşürmek lazım, ama pek de yaş tahtaya basmazlar. O zaman basacakları tahtaları saç kurutma makineleri ile iyice kurutmak gerekir... Kuru tahtaya da basmazlarsa, basacakları başka bir materyal bulmak için çalışmalar yapılmalıdır...

Küresel Güçlerin bir de küresel olmayıp, destekleyen şakşakçıları vardır... Küresel Güçlere yalakalık yapmak için her türlü tavizi verirler... Bazen onları elleri patlayıncaya kadar alkışlarlar, ’’Bravo’’ kelimeleri havalarda sayısız ve sınırsızca uçuşur... Tabi bunun neticesinde de ülkelerinden bir takım maddi değerler Küresel Güçlerin olur... Olsun zararı yok, belki biz de ileride küresel güç oluruz, diye hayaller kurarlar...

Küresel Güçlerin en büyük gelir kaynakları, silah sanayisidir. Gelişmekte olan ya da az gelişmiş ülkeleri ve insanlarını sinek gibi, böcek gibi görmekten çekinmezler... Bu nedenle bir çok az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde kargaşalıklar çıkartırlar... Sonrada onlara silah satarlar. Bu kargaşaların çıkmaması için, ülkelerin okuması aydınlanması lazımdır. Tabi ki bu aydınlanmada el feneri veya ampuller ile değil kitap okumak ile olacaktır...

Küresel Güçleri küresellikten uzaklaştırmanın yollarından birisi de uzay çalışmalarına olabildiğince ağırlık vermektir. Ay da ya da bize yakın gezegenlerden birisi olan Mars da koloniler kurup küresel güçlerin dünyadan oraya taşınmasını sağlamak ve neticede de dünyayı sömürüden kurtarmak hayal olarak kalmamalı, gerçekleşmesi için çalışmalara en kısa zamanda başlanmalıdır...

Küresel Güçleri küresellikten uzaklaştırmak için bütün ülkelerin iş birliği yapması lazım. Oldu da Küresel Güçler küresellikten uzaklaşmayıp dünyayı sömürmeye devam edeceğiz derlerse Küresel Güçlerin sömürdüğü bütün ülkelerin insanları bir araya gelerek Küresel Güçlere beddua edebilirler... Ha o beddua tutar mı tutmaz mı, onu da bilemiyorum. Bir de çok çalışmak üretmek, kendimizi aşmaya çalışmak lazım...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın tarihsel olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dünyada ki Bütün Karışıklıklar Emperyalizme Yarar
Sam Amcaya Popomla Gülüyorum
Nolcek Bu Fenerbahçenin Hali
Artık Buradan Bir İki Nobel Çıkmalı
Eyyy Nato Ruhu
Sam Amca Mülayimleşecek
Bu Vahşilerin O Vahşilerden Ne Farkı Var
Sam Amcanın Dediklerinin Tam Tersini Yapmak Her Zaman Menfaatimizedir
Vatan Hainliği Kadroları Boş Kalsın Bundan Sonra
Sam Amca Bu Rahat Durmaz

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bilgisayar Oyunlarının Gerçek Amacı
Biyolojik Çöp Olmayın
Ramazan Kolisi ve Volisi
Kıroloji Biliminin İncelikleri
Karalahana Çorbası Gururumuzdur
Kamera Şakası Şaklabanlıkları
Sizi de Beşikteyeken Kerttiler mi
Sosyal Medya Fenamenleri
Gerçekleri Tarih Yazar Tarihide
İnsanları Yazalım Biraz

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]
Pazarola [Şiir]
9. 15 Şemsiyesi [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Bir Papatyaya [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.