Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
Yaşamla ölüm arasında gidip gelmek her gün Her gün kararsızca sonunu getirmek saatlerin... Ya uyanırsam diye uyumak geceleri Ya da uyanılamazsıyı düşünmek sabahları. Benden önce ölmüyordun belki de hiç, Kimse düşünemezdi ölmeni en yaşanası çağında Herkes sonsuzdu senden önce,her şey amaçsız Yokken sen tereddütsüzdüm,ölüme ya da yaşama. Kararsızdım yaşamakta ...ya da geçirmekte günleri... Oysa şimdi yaşamalısın diyor bana sensiz geceler Belki bir sabah uyanınca her şey değişmişse eğer, Ve sen varsan...Ya da artık yanımdaysan Dokunabiliyorsam da artık sana sadece düşünmeden Ölümü silmişsem beynimden ve hala yaşıyorsam gerçekten Nefes alışverişinin tadını çıkarabiliyorsam belki, Ya da görebiliyorsam yıldızların en sönüğünü bile Uçurumun sonundan çıkmışsam yukarı ve sen.... Sen de anlayabiliyorsan beni ve hissedebiliyorsan ellerimi Anlatabilmişsem sana neden bu kadar çok sevdiğimi Ya da anlamışsan sensizliğin ve yalnızlığın zorluğunu .. Yaşamanın sadece nefes alıp vermek olmadığını Çözebilmişsem ve hüzün kelimesini silmişsen beynimden Ayaklarım gideceği yeri biliyorsa artık Dolaşmıyorsa sokakları amaçsızca En son ne zaman gözyaşı döküldüğünü hatırlamıyorsa beynim Ya da pınarları kurumuşsa artık gözlerimin,akmıyorsa yaşlar. İşte o zaman,kapat gözlerini ve düşün... Düşün ki ben hiç olmamışım ya da hep varmışım da Hiç seni bulamamışım yolun sonunda. Ve artık tükenen umutlarıma Son noktayı koymuşum..............
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Günşat Kılınçarslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |