En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
DERİN Herşeyimi yitirdiğimi sandığım anda çıkıyorsun karşıma Tam unutuyorken beni ve kaybediyorken, Tüm benliğimi... Korktuğum kalan tek şey korku olmuşken, Karşımda görüyorum seni ve ağlıyorum. Gözlerimden süzülen bir damla yaş Çenemde duruyor, düşmüyor; düşmeyecek Heran kaybolacak gibi dururken karşımda sen Sessizliğin ortasında bir süre duruyorum Gözlerinin içine bakıyorum... Derinliklerinde kayboluyorum puslu gözbebeklerinin Perçemlerindeki pırıltılar kapatmıyor, Soğuk ve sessiz duruşunu. Bağırıyorum, haykırıyorum karşında Yine de arttıramıyorum sessizliğin sesini Dingin denizin ortasındayım yüzme bilmezken, Son çırpınışlarımla ayakta kalabiliyorum... Derken sert bir rüzgar esiyor Ve dalgalar şiddetleniyor; korkmuyorum... Birkaç metre ötedesin nasıl olsa Sana doğru ilerliyorum ve bir dalga geliyor Fırlatıp atıyor beni daha da uzaklaşıyorum... Artık gücüm de kalmadı, suyüzünde duracak Gözlerimi kapatıyorum; korkarken sensiz ölmekten... Derinliklere gömülüyorum ağır ağır Suyun tuzunu arttırıyor gözyaşlarım... Gözlerimi açtığımda yine karşımdasın Şaşırmıyorum; şaşıramıyorum... Kağıtları karıştırıyorum yeni bir umutla Kupa kızını neden bu kadar çok seviyorum?..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Günşat Kılınçarslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |