Paul'un Peter hakkında söyledikleri, Peter'den çok Paul'u tanımamızı sağlar -Spinoza |
|
||||||||||
|
Yıkılmış şehirlerden geliyorum etrafı kırık dökük, boynu bükük şehirlerden... önce insanın sonra insanlığın yok olduğu yine de insanların dik durmaya çalıştığı kan ve barut kokan, insan kokmayan şehirlerden Halep'den Şam'dan Bağdat'dan Basra'dan Kudüs'den Ramallah'dan El Halil'den... yıkılmış şehirlerden geliyorum çocuk oyunlarının kalmadığı arabaların dahi girmediği dar sokaklardan ve bir zamanlar bahçelerinde sohbet eden komşu kadınların birbirlerine laf atmalarının unutulduğu siren ve bomba seslerinden bebek ağlamalarının bile duyulmadığı güzelim şehirlerden... oysa medeniyet demekti şehir medeniydi şehirli medeniyetsizlerin bir türlü anlayamadığı... bombalar o hain alçak kalleş bombalar sadece evlerin çatılarını duvarları değil gönülleri de yerle bir ettiler... hüznümüz büyük zulüm büyük yoksunluğumuz büyük yeniden kuracağız yeniden dirilteceğiz yerle bir olan şehirlerimizi yeniden yapacağız evlerimizi bir tek çocuklarımızın rüyaları işte onlara bir damla etkimiz olmaz keşke kan doğranmasaydı rüyalarına yarım kalmasaydı hayatları kadar değerli umutları güzel hatıraları geleceğe taşınsaydı kucak açsalardı bağımsızlığa sevgiye aşka hep dik dursalardı dik yaşasalardı keşke...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |