Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî |
|
||||||||||
|
Yıllar sonra gözalabildiğine mor. En son morum en son konserimizdeydi sanırım Sen mor bir elbise giymiştin menekşe gözlerinle dans etsin diye. Saçların rüzgarla eleleydi Ama ben gözlerimi bile değdiremiyordum. Gözlerine bakıyordum sultanın olamayacağımı bile bile. Sana git dememiştim ki... Ama sen yine de bilinmezliğin gölgesine sığınmak istedin. Varlığında boğulmamıştım daha... Çok zamandır yalnızım. Sabahın o kör vaktinden beri... Göklerin kandili tam belirmeden. Susamış olduğun sabah hani? Kadehlerin sonunun zor geldiği, Senin acıklı aşklarını anlatarak kahkahalar attığın, Sürüklenişimizin siyaha karıştığı İsyanlarını ilk kez dillendirdiğin gecenin sabahı. Ve sen gittin o sabah Ve gözlerinde ben sen olmak üzereyken. Sesini duymak istiyorum. Mümkün olmayacağını bile bile... Bana yakınsın, bir o kadar da uzak. Resmin var karşımda şimdi... Kahretsin burda neden gülmüyorsun ki... Beni kederin koynuna mı atmak istiyorsun? Neden gülmüyorsun eskisi gibi? Resmine dokunmak yetmiyor ki... Odan öylece duruyor hiç dokunmadım. Kupan her zaman bıraktığın yerde, Masanın üstünde yani... Gitarın da kitaplığının yanında... Gelmiyorsun koşarak yanıma eskisi gibi Neden? Neden? Gömmek seni. Ama nereye? Boş bir yürek mezarlığına mı? Çok sözüm yok terkedişine dair... Suçluları vurmak da hiç işime gelmiyor. Ancak içimdeki kan dökme isteğine gem vuramıyorum! Elimde bir silah... Oyunu senin gibi oynamak istiyorum sahnede. O soğuk şeyi küçücük ellerimle küçücük beynime dayamak... Senin gibi... Senin gibi gülerek...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gülşen kılınçer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |