Dünyaya geldiğinden, dünyada bulunduğundan, dünyadan gideceğinden hoşnut olan bir kimse görmedim. -Namık Kemal |
|
||||||||||
|
Birileri sana kafayı mı takmış? Dert etmeeee... Adamın bir ayağı yok İki ayağı olmayana bakıp şükretsin... Yerde sürüm sürüm sürünürlerde Yine de hiç isyan etmez yılanlar Daha da bir sürü börtü böcek, karınca kelebek... Bir lokma ekmeğe muhtaç insan dolu her taraf. İki yıldır devletin sana Emekli Maaşı bağlamış bu genç yaşında Az çok para giriyor cebine O zaman ellerini açıp şükredeceksin rabbine Bu yaşta emeklilik hiç bir ülkede yok... Genç Arkadaş; Bugün yazıp çizdiklerin az mı okunuyor? Övgüler az mı şiirlerine? Daha yaşın genç ise Eminim daha iyilerini yazarsın ileride sevdiklerine... Büyük şairlerin ilk yazdıklarını görsen Bunlarda şiir mi dersin O zaman geliştir kendini Daha fazla okuyarak aşmaya çalış bendini... Yakışıklıda olmasan, boyun uzun da olmasa Gözlük bile taksan, kulakların duymasa Her işe kendini sevmek ile başla... Çek bakalım memleketin havasını ciğerlerine Vur göğsünün çeperlerine Ne mutlu ben Türk'üm, Müslüman'ım de Ondan sonra lokmalarını şükrederek sayarak ye... Elli yaşındaysan bugün Rabbinden armağan hepsi Ellibeş yaşındakilerden beş yaş genç Kırkbeş yaşındakilerden beş yıl tecrübelisin... Kendini seviyorsun sen Kendini sevmek ile renklenir hayat...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |