Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim |
|
||||||||||
|
ara ara kavga etsek de arkadaşımız olacak zibidiler ile içimizde kin ve nefret yoktu kan gözyaşı ve savaş nedir bilmezdik hele de yazları bisikletten ve paten den inmezdik... Çocukların eline silah vermezlerdi mantar ve su tabancası zirvede ''komen komen'' ya da ''dıkşınya dıkşınya'' ah ben vuruldum şakacıktan oğlum şakacıktan yaralarıma Nurcan hemşire baksın Nurcan da oyun arkadaşımız, yanda ki apartmandan şirin bir kız... Aslında bütün komşu kızları bacımız diğerleri de pas vermez zaten ömrü billâh Orhan Baba, Ferdi Baba, Müslüm Baba çiğ köfte gibi ortak acımız... Neredee şimdiki gibi iki adımda bir alışveriş merkezi ya da elli katlı gökdelenler sokaklarda ağaçlar, ağaçlarda kediler burası Ankara'nın en güzel semti Bahçelievler... İki tuğla, iç içe geçmiş bir naylon top yaşasın mahallenin sokaklarında gazozuna maç yapıyoruz sonrada terleyip terleyip su içip hastalık kapıyoruz Cumartesi pazar maçlarına gani gani arsa o zamanlar daha piyasada yok, nerede döviz nerede borsa ulan şu karşı apartmanda ki Aynur yok mu bana bir baksa aman Allah'ım bir fettan bir beter ya abisi varsa billahi iflahımızı söker... Bu yaz tatilinde ticarete atılacağız arkadaşlarla sokakta dergi satacağız dergi ser gazetelerin üstüne al sana sergi mal da mal ha ! geçen yaz okuduğumuz teksaslar tommiksler, doğan kardeş dergileri ya birader biz bunları geçen sene bir liraya almıştık şimdi dörtte bir fiyatı ne iş böyle olur mu külliyen zarar batarız vallahi... Açık hava sinemasına Hababam Sınıfı gelmiş gidenler pek methetti harika filmmiş gülmekten altınıza işersiniz derler ailecek gitsek bu Ahmet ile kardeşi on dakika arada frigo buz da yerler Yanına bir de gazoz alsam masraf çok olur mu babama? Hafta sonu harçlığımdan kes derim bütün kankalar gitmiş izlemezsem ben de ortadan çatlar giderim... Böyleydi işte yaşananlar hayatımız, evlerimiz, sokaklarımız belki dardı ama elbiselerimiz kirli olsa da temiz yüreklerimiz vardı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |