"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
günaydınlar getirdim iyi akşamlar iyi geceler getirdim ister merhabama merhaba deyin ister aleykümselam selam ondan sonra konuşalım ne isterseniz hangi kelam Sabah güneşi de bana merhaba dedi tepemdeki bulut da ağaçtaki saka kuşu, yanındaki güvercin yapraklar bile selamladı sabah kapıda bir iki kedi uzaklardan köpek sesleri ensemde rüzgarın nefesleri Adımlarımı mı saysam Harbiye Marşı kaptırsam yok yok onu geçen söylemiştik İzmir Marşı gelsin dilime, çeşit olsun yoldaki tenekeye futbolvari bir tekme apartman görevlisine sabah selamı bu kadar güzelliklerle başlarken güne gel de yüreğine sevgileri ekme kimseye kızmayacağım bu gün trafikte yok vallahi kızmayacağım duymazsınız ağzımdan küfür kelamı Gazeteye bakmasam hep trafik kazaları, hep cinayet haberleri hiç mi iyi bir şey olmayacak bu memlekette ödül mü almış bir sanatçımız yoksa açıkta mı kalmış bir yerlerimiz homur homur uyurken Bugün kimi kızdırsam kalbini kırmadan amma başlasın 1. Sinir Harbi meydan muharebesi sakin olan kazansın dostum Arka sokakta iki küçük çocuk vardı gelirler mi bugün Yaşar Bakkala onlara iki çikolata bir iki sakız, bir de makas öyle bedava çikolata sakız yok Ahmet amcanız öpsün sizi yanaktan Hurşit emmi yine içiyor çay bardağında rakıyı Yaşar'ın zula yerinde bari sabahın köründe başlama şu zıkkıma emmi siz içtiğine bakmayın yine de iyi adamdır zararı kendine hayatın sillesini çok yemiş zamanında ''bu kadar içme geberip gideceksin''dedim boşveeer nasssa ölmiyceeek miyiz dedi... Sen ne zaman büyüdün ya Ali daha düne kadar kısa pantolonlaydın üç beşe sene öncesinde sana da alırdım sakız çikolata askere gittin de sağ salim geldin helal olsun sana yediğin ekmeğin, içtiğin suyun hakkını verdin Parkın yerinde bir sürü küçük esnaf dükkânları vardı eskiden güzel bir pideci, yanında Metin'in lokantası kapıya çıkar ''Pakaaat''diye bağırırdı bizim bakkal amcanın bakkalı sarhoşlara ne küfür ederdi okkalı bir gün fındık faresine çekti bıçağı ben korkudan masanın üstünde kan çıkarttı seriverdi minnacık kaçağı… Merhabalar herkese günaydınlar olsun gözünüz de aydınlık yüreğinize sevgi dolsun koniçiva, arivva darçi, guten tag bile var ayrıca guuut morning, daha ne diyeyim alın cebinize koyun sonra bozdurur bozdurur harcarsınız telif ücreti de istemez...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |