Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Benim adım Iraklı Mervan zannettik ki bize barış ve huzur getirecekler zannettik ki bize çikolata verecekler şeker atacaklar tankların üstünden miğferlerin den kana kana su içirecekler omzumuza vuracaklar başımızı okşayacaklar... Zannettik ki onlar insan değillermiş meğerse başka gezegenlerin ucube yaratıkları... Bu nasıl bir kindir ki bombaların üstüne bile komik şekiller çizip ''Canınız cehenneme'' yazabiliyorlar... Benim adım Filistinli Hüseyin bütün silahlarını bizim üzerimizde test ediyor bu vahşiler Orta Doğu hiç mi huzur gelmeyecek sana hiç mi çocukların rahatça oyun oynayamayacak hiç mi karnın doymayacak yeni doğan her çocuk annesinin sesi yerine bomba ve siren sesi ile mi uyanacak... Her yerde kesif bir kan ve barut kokusu geceler zaten zindan kimsenin yok uykusu... Siz üzülmeyin tank paletleri çocukları kadınları ezdik diye onlar zaten Filistin'de doğmuş alışıktır ezilmeye tüfekler mermiler dert etmeyin o kadar harcadığınız enerjiyi uçaklar vedalaştığınız bombalara kızmayın insanların üstüne düşüyor diye el bombaları kaç tane el ayak kopardığınızı bilmeyin... Dedim ya siz üzülmeyin sakın savaş makineleri sizi kullananları hep kaydetti tarih ve Yüce Yaradan işte o gün perde kalktı mı aradan herkes ne getirdiğine bakacak kimi koluna cenneti kimi de sonsuza kadar cehennemi takacak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |