Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Sen yiğit bir evladıydın cumhuriyetimizin başını eğmeyen alçaklardan korkup da asla sinmeyen şimdilerde yağcı yazarlarla doldu ortalık kimisi genç kimisi babalık... Çıkmaz sokakların tarihini yazdın kalemini kanlara batırmadan dikkat çektin uyardın belki de onun için dökülmüştü saçların kırçıllaşmıştı sakalların aşinaydı bize yinede o huzur veren yüzün o gün işte o yirmi dört ocakta yüreklerimize dolan hüzün... Duruşun vardı mertçe duruşun vardı çıkarsız duruşun vardı yalansız dolansız... Eğer üstüne gidersem bana da bulaşır mı pislikler bana da ulaşır mı şerefsizler diye bir an tereddüt etmedin kalbinde ve beyninde... Sen bizim Uğur Ağabey'imizdin armağanı Türk Milleti'ne Bahçelievler Deneme Lise'mizin... Sana yemin olsun Cumhuriyet bundan sonra ciğeri beş para etmez adamlara bozuk para gibi harcatmayacağız aydınlarımızı elimize aldığımız zaman kalem ve kitaplardan ibaret silahlarımızı ağızları bir karış açık kalacak bırakıp da gidenlerin ruhları huzur bulacak... Alçak terör istediğin kadar kuzu postuna bürün biz yapamasak bile çocuklarımız, cumhuriyet çocukları size sesleniyorum bunların defterini dürün... Müjdeler olsun gökyüzüne ve yeryüzüne geriden gelen binlere yüz binlere masalcı bir derviş edası ile çocuklarımıza anlatacağız gerçekleri... Vatanını seven bu insanlar Bahriye Üçok'lar, Ahmet Taner'ler, Uğur Mumcu'lar neden öldüler ve tetiklerini çeken diğerleri şunu iyi bilin ki sizleri yatacağınız mezarlar dahi kabul etmeyecekler...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |