Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
Ah be dirsek çürüttüğüm sıralarım koridorlarını arşınladığım güzel lisem ve üzerime ölçerek biçerek tartarak öğretmenlerimce oturtulan ahlak ve erdemden elbisem... Gözlerinize baktığımız zaman o çocuk aklımızla daha el değmemiş yüreğimizle anlardık bizi sevdiğinizi anlardık coşku dolu bilgi dolu olduğunuzu... Cumhuriyetimizin mümtaz insanları gönlümün tam orta yerinin misafirleri yoldan çıkarmaya çalıştıkça gayya kuyusuna itmeye çalıştıkça birileri hep bitiştirdiniz yürekleriniz ile yüreklerimizi... Felaketim olurdu hayat bir de okula gitmeseydim kitaplara yüz sürmeseydim tebeşir tozlarını ciğerime çekmeseydim... Nereden bilirdim İstanbul'u kim fethetti Çanakkale'de kim destan yazdı Yıldırım Beyazıt yenilince devrin adı fetretti diyar diyar bu memleketi kim gezdi yurdum üzerinde oynanan alçakça oyunları kim bozdu... Nereden bilirdim sarı saçlı mavi gözlü devi milletinin yüreğinde idi kıyamete kadar evi... Nereden bilirdim böyle asil bir milletin asil bir vatanın topraklarında yaşadığımı ''Varlığım Türk varlığına armağan olacaksa.'' sizdendir bütün bunlar sizdendir kârım öğretmenlerim elleri öpülesiler hepinize minnettarım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |