Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Her zaman en baştadır, ölüme meydan okur Adı Türk Askeridir, gazilik O'na onur... Gözünü de budaktan, hiç bir zaman sakınmaz Hey karşıda ki düşman, sen kendine mezar kaz... Bizler hep bu askere, davul zurnayla gittik Vatana kast edenler, sanmasın ki biz bittik... Gazi bizim adımız, her zaman gururluyuz Ezip geçtik düşmanı, zaferlerle mutluyuz... Gazi Mustafa Kemal, bütün komutanlarım Yurt için savaştılar, kefensiz yatanlarım... Kurtuluş Savaşında, vatanın her yerinde Neler neler bıraktık, toprağın derininde... Kimisi bir kolunu, kimisi ellerini Feda edip vatana, açmadı dillerini... Olsun vatan yaşasın, tek biz koldan olalım Hür yaşamış milletiz, hep bağımsız kalalım... Bizler cephede iken, siz rahat uyurdunuz Mehmetçiğin şanını, dünyaya duyurdunuz... Var olun gazilerim, hakkımız hep helaldir Dünyalar dursa bile, dalgalanan hilaldir... Gönderden indirmeye, cesaret edenlerin Defteri de dürülür, bu eğri gidenlerin... Gaziye sahip çıkıp, baş tacı etmek güzel Bizler normal vatandaş, o insanlar çok özel... Sevilmez mi yurduna, böyle hizmet edenler Onurlanmış asker o, nurla dolmuş bedenler... Kurtuluş Savaşının, eşsiz kahramanları Tarih yazdı sizleri, not ettik o anları... Gazilerin bu günü, onlara kutlu olsun Çile de çekmesinler, yürekler sevgi dolsun... Bu gün Gaziler Günü, kahraman unutulmaz Sen de biliyorsun ki, Türk Askeri tutulmaz... Gaziler sayesinde, vatan ayakta her an Dalgalan nazlı hilal, feda olsun sana can...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |