Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
''12 Eylül'ün tüm mağdurlarına'' K/an gelir sokaklardan Çekilir ayaklarım çekilir ellerim Işıklar bir bir söner Yurdumun sokakları Bir de bakarsın mahşer yerine döner. Kimse kimseyi tanımaz Babanın evladına, amcanın yeğenine Abinin kardeşine s/özü geçmez... Kan gelir sokaklardan Yaz geceleri saklambaç oynayan çocuklar Nerelere kayboldunuz ? Yok yok !Siz siz Gittiniz, o hain o kalleş Bölücü yıkıcı örgütlere mi kaydoldunuz ? Başkasının sana El feneri ile gösterdiği yol Hiç lazım değil Anıtkabir'de parlayan güneşin varken... Biz sadece sevdik Delicesine sevdik insanları Sevdik diğer milletleri Karşımızdakini kendimiz gibi bildik... Yanılmışız Hemde çoook yanılmışız... Bugün faaliyetlerine ara verdilerse Korktuklarından sindiklerinden Sanmayın ki dost bildiklerinden Yarın fırsat verilse Yine aynı herzeleri yerler... Dost mu ? Onlara ihtiyacımız yok Yunus Emre yeter Dost mu ? Lazım değil Ahmet Yesevi yeter Dost mu ? Korktuğu için olmasın Hz Mevlana yeter. Bizler bu toprakları kanla suladık yıllarca Yine sularız hür yaşamak için K/an gelir sokaklardan Çekilir hainler, alçaklar, kalleşler Sadece ve sadece önümüzde kalır Yürekleri ellerinde kardeşler... Yakın bakalım evlerin ışıklarını Çocuklar gece oynayın sokaklarda Silkindik attık o yılları Umutlarımız sevinçlerimiz var Ve aşkımız var yurdumuza Koşarız yine kocaman adımlarla Ne zaman kalırsa darda...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |