Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Çocukluğuma düştü Beline kadar uznırdı saçları Öptüm Katerina''yı, kaçtı Yunanistan''a göçtü ailesi İlk aşkım bir köşede pustu Pencere içinde sütlü kahve battaniye Sokakta yağmur, Çocukta ateş "Anne bugün Türkçe''de Hasan Dayı ile Ayı işleniyor" diye sayıklıyor Okulun zilleri İçinde yankılanıyor Anne saklambaç oyna benimle Kaç şehirde kutlanır Hıdırellez Kale içlerinde? "Boğazıma eğilcan kaçtı anne Doktora götürme korkuyorum!" Kurama yapalım gel Fatma taraçanızda Kaynana dili batarsa batsın parmağıma Üzüm kasalarından evleri Hangi deprem yıkabilir Anne? Çocuk tekerlemelerini seviyorum da Öğle şekerlemelerini sevmiyorum anne Deniz neden mavi?(Annesinin sevgisinden) Gözün neden ıslak? Bak bana Kuzey Vargın çıktı Kent sakızından Delilik Çocukken geçirilmesi gereken hastalıklardan Ben eşekle sokaklarda Bağıramam demiştim öyle biber, patlıcan! Hiç unutmam Şimdi üç kuruşa Ne taklalar atıyorum Süleymanın İngilizcesi nedir abla? Seni seviyorum nasıl söylenir? Kulaklarımıza vişnelerden küpe yap Küfesine koy eşeğin ablamla beni dede Ayla güneşi koy küfesine Gelincikle kelebeği... Sonbaharla İlkbaharı... Hayatın kaynaklarını... Kör Andon''a kızma anneanne Bırak sulasın kör kuyudan katırını Barış değil mi gözümüzü açan? İğdenin tadını hiç sevmedim de Kokusuna vuruldum dingin bahar akşamları Bu kadar derine dikmen şart mıydı Aliağam Kaplamış içimi Dökülür gurbette yaprakları Hiçbiri diğerine benzemiyor Bizler gibiler Ne güzel, ne muhteşem şu şeytan minareler Sihirli deniz taşı sanırdık kıyıdaki Renkli PVC granüllerini Keşke hiç büyümeseydik!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SÜLEYMAN GÜNER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |