Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
sabrınıza sabır ekleyip yaşam kaygısına düştüyseniz de şiir özgürlüktür her zaman sizin için de... Bazen ayakları yere basmaktır kimi zaman bir sevgilinin beline dolanmaktır arada nişan almadan vurmaktır bazen de bir haksızlığın önünde dimdik durmaktır şiir... Şiir yerine göre bir isyandır bir başkaldırıdır yerleşik düzene laf sokmaktır ağalara beylere arka çıkmaktır marabalara ve kölelere tekme vurmaktır çoğu zaman kötü huylara... Hep eksiktir hep bir yanları onarılmayı bekler ömründe hiç şiir kitabı okumamış insanların... Gidin bakın terapiye gidenlere bir de gidin bakın dağda kavalıyla koyun güdenlere Anadolu ezgilerine ince ince can verenlere... Şiir bulutlarla arkadaş olmaktır ancak o zaman kapı açarsın yüreğinde aşka ''Bulutlar adam öldürmesin'' keşke güneşi gözlerine gömmektir hilal ile bir olup sevgiliyi öpmektir... Şiir debisi yüksek bir nehirde zaman zaman akıntıya kürek çekmektir sevdiğin bir fidanı kıyamet kopacağını bilsen de yine toprağa dikmektir... Şiir bazen damdan dama atlamak bazen baştakilere sinirden patlamak bazen yüreğini yoklamak arada vatan hainlerini oklamak ya da dağ başında bir hercai menekşeyi derin derin koklamaktır... Ansızın gelir esin hanım yazarsın kimi zaman yüreği yüreğinle örtüşen bir şairden azar azar okursun ruhuna aheste aheste inciler dizersin sor bakalım kendine sen nasıl bir okursun? Şiir durgun gölde beyaz bir kuğu gibidir süzülür yüreğine nazlı nazlı sularda dışarıya doğru genişleyen halkalar oluşturur ve bir çok kere bizi vatansever insanlarla bazı zamanda ders verelim diye vatan hainleri ile buluşturur... Hiç şiir okumamış yazmamış insanlar bir kere deneyin en azından çünkü bu ülkede ''Her üç kişiden dördü şairdir.'' bir muhteremin deyişiyle dördüncü kişi olmak belki sizi kurtarır beyninizdeki bilgi enkazından...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |