Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Orta Doğu'nun kanayan yarası Osmanlı'dan sonra hiç gülmedi yüzün oysa yüreklerimizin arası yakın, hem de çok yakın ezilmişliğin yok edilmişliğin daniskası ne zaman bitecek topraklarında ki acı göz yaşı ve hüzün... Gazze Açık Hava Hapishanesinden sesleniyorum size Ben Filistinli Esma Ben Filistinli Mansur Ben daha konuşmasını bile doğru düzgün bilmeyen anasının kucağında bebek Hafsa keşke bizi insan yerine koymayanlar da biraz insanlık biraz da vicdan olsa... Elektriğimiz yok suyumuz ay da bir ya gelir ya gelmez kışın titrer bebelerimiz her gün cenaze vardır bu topraklarda ata ata taş da kalmadı sokaklarda yıllardır devam ediyor İntifada... Gazze'de adam gibi yaşanmasa da biz ezelden beri buralıyız hem de ezelden beri yaralıyız derindir acılarımız bir yiğit doğurmadan ölüm çağırmadan ölmez bizim analarımız bacılarımız... Aaaah Gazze hep mi kanayacak sokakların hep mi vurulacak çocukların belki bir gün güler yüzün caddelerinde sokaklarında kalmaz bir damla hüzün Ahhhh Gazze unutma sakın unutma Allah Celle ve Azze...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |