..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özyaşamöyküsü başka insanlarla ilgili gerçekleri anlatmak için eşsiz bir araç. -Philip Guedella
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Bireysel > Doğukan Can Bayrak




29 Ağustos 2015
Gündüzdeki En Çirkin Şey  
Doğukan Can Bayrak

:ACDB:
Ne kadar çirkinim.
Erken kalktım nedense, daire olan hayatımda sanki erkek kalkıp yol alacak hatasına düştüm belki de.
Çok can sıkıcı.Gece böyle değildi güzeldim çünkü bana kimse bakmıyordu.
Kimsenin yasamadığı bir yerde devrilen bir ağaç kvarlgiimiydim, varlığım bile bilinmiyordu kicirkinimiydimulsun,ben gece çok güzeldim çünkü kimse bana bakmıyordu.
Ama gündüz öyle değil, ben bir hilekardım geceleri ceket altından kol manşetlerime sakladığım iskambil kağıtlarınla kozumu tutuyordum ama gündüzleri ceketimi çıkartıp oturuyordum oyuna, tamamen çıplak gibiydim adollerin dünyasında adil oynamalıydım ancak oyun benim için adil değildi.
Ben çirkinim çünkü, hayallerim çirkin varlığım çirkin. Kurduğum hayaller değil dahil edildiğim hayaller çok çirkin hepsi ihanet ve terkedilmeyle kurulmuştu ve ben çok çirkinim.
Ben birbirini seven güzel gündüz insanlarının dünyasında gecenin şafağa vukuğ bulması kadar çirkinim.
Yıkılışlarım ve tükenişlerimle çirkinim ben gündüz insanlarının dünyasında ben buraya ait değilim,benim yarınlarım yok, güneşin doğuşu benim için dünyanın dönüşü sığılında ama ben gecenin zifrinde çirkinliğimi gecenin kasvetiyle seviştirip varlığımı bir şekilde idame ettirecek kadar çirkinim.
Ben geceye de ait değilim, ama geceleri kendime tahammül etmeme sebep bırakmayacak kadar saklayabiliyor beni.
Ben gündüzdeki en çirkin şeyim, gecenin bitip gündüzün doğması kadar çirkin.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gecedeki En Tehlikeli Şey

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Benim Güzel Kadınım [Deneme]
Kabil'in de Anlatacakları Var [Deneme]
Marjinalize Moronlar [Eleştiri]


Doğukan Can Bayrak kimdir?

Zamanlar döneriz

Etkilendiği Yazarlar:
JP Sarte,Albert Camus,Stefan Zweig


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Doğukan Can Bayrak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.