Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
Hani genel olarak insanlara tahammülüm düşük ama toleransım yüksektir,ancak bu tarz embesil sürülere bu durumu devam ettiremiyorum.Hani marjinal dediğin olgu sende başlayan değil mevcut toplum algısı içinde şekillenen bir şey,senin veya davranışlarının aşırı olduğunun düşünülmesi -ki ana etmenin coğrafya olduğunu düşünürsek durumun zaten elle tutulur bir tarafı olmayan bi safsata olduğunu görürüz. Birey kendini marjinal ilan edemez,neye göre marjinal sen toplum algısına göre kendini biçimlendiren bi embesil değilsen,ben "marjinalim" veya "bakın ne kadar marjinalize eylemler yapıyoruz" kafasında olamazsın zaten.Bu durum şöyle ki beyazların siyahi görünce ona zenci demesi gibi aslında,siyahi kendini kendi klanı içinde zenci olarak tanımlamıyor bu beyaz kitlenin algısı aslında. İşin aslında yine bi popüler kültür algısı oturuyor,aslında bireyin kendi içinde marjinallik değil özlük algısı vardır ve marjinallik söylemi topluma mâl edilebilir. Ancak hani sivrilme popüler kültürde tutunma amacıyla herkes marjinal,major depresif, border line sendromlu veya direkt alalane haliyle "deli" oldu çıktı amk yerinde. Çünkü prim getiriyor ya hani,bu uyuşturucu veya alkol kullanımı muhabbetinden başka hiçbir seye kıt aklı basmayan basmakalıp embesillerin ilkokul arkadaşı aslında,ama bu konuya şuan girmeyecem. Hani bunlar ezik,kompleksli ve sike sürülecek beyni olmayan insanların davranışları ama tutmuyor,tutamaz da. Bu insanlar bana kendini pikachu sanıp pencereden uçmak için atlayıp düşen ve pokemonu yasaklatan çocuk gibi geliyor, işin saçmalık boyutunu geçersek pikachu zaten uçabilen bi pokemon değildi amk. Yani olay tümden absürd,tümden beyinsizce.Makarna için yağ eritip tencereye baklava atar gibi sen özünde olmayan bir şeye özünde olmayarak yaklaşıyorsun. Oluyor mu ? Olmuyor.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Doğukan Can Bayrak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |