Merhaba baba...
Beni tanıdın mı? Hani bir kere bile kızım demediğin, saçlarını okşamayıp sevmediğin kızın baba. Kalk ordan, sarıl bana bi kere. Arkadaşlarım, öğretmenlerim baban yokmu senin dediklerin de karşı çıkabileyim onlara var, çok seviyor beni diyebileyim. O yanında ki kadın kim baba ? O benim annem değil ki, annemin bana baktığın da gözlerinde ki sevgiden boğulurdum baba. Bu yanında ki yabancı ? annem değil, annem olamaz baba. Hani diğer kızlarınla alışverişe gidiyordunuz ya. Sabah kahvaltıya ben gelmeden gülüyordunuz kızlarınızla, ben geldiğimde somurttun, somurttunuz. Döndün o kızlarına bugün alışverişe gidelim canlarım dedin. Ben, beni de kast ettin sandım canlarım derken baba. Gidelim baba dedim, gidelim. Kızdın ya bana baba. Sen gelmeyeceksin diye!. İçimde ki alevi çoğalttın baba. Gururumu bıraktım kenara, bende gelebilirmiyim masraf etmem söz, dedim ya sana. Hain gibi, sana gerek yok dedin ya bana baba. Ölseydin baba, ölseydin içim acımazdı o kadar. O gün akşam alışverişten döndüğünüz de sandım, bana da bir kazak vs. şey alırsınız diye. Kazak veya başka birşeye ihtiyacım yok baba. Sana ihtiyacım var. Baba sıcaklığına ihtiyacım var, ama babam kardeşlerim gelip gösterdi bana ona aldıklarını kardeşlerim her poşetten birşey çıkardıkların da yüreğim ağzıma geldi baba. Sen olmadın, ben de maddeleri kendime baba ettim babam. Maddelere sarıldım, sana sarılmam gerekirken. Kızlarla kavga ettiğimde babaları geldi, uzak dur kızımdan dedi, gözlerim doldu baba. Neden sen yoksun yanımda? baba ölüyorum, maddelerden bilme sakın ölümümü. Ölüm sebebim sensin baba, gelme baba.