Merhaba geleceğim.
Geleceğim olan, ama bir türlü gelmeyen adam. Neden yanımda değilsin? Neden bana eskisi gibi sarılmıyorsun? Neden bana eskisi gibi bakmıyorsun ? Canım yanıyor erkeğim.. Canım çok yanıyor. Ben AŞK kavramını sende öğrenmiştim. Peki neden gittin? Sen benim sadece sevgilim değildin. Dostumdun, annemdin, babamdın, kalbimdin, nefesimdin. Sen gittin, ben bittim. Gelsen olmazmı ? Eski biz olsak.. Kıskandırsak herkesi? El ele tutuşup sahillerde gezsek gene. Geçen gün, hep buluştuğumuz fener sahiline gittim. Fener anılarımızla dolu sevgilim.. Kokunu getiriyor bana rüzgar, neden seni getirmiyor bana? Benim sana ihtiyacım var.. Sahile girdiğim zaman yürüyordum, yürürken bi anda bizi gördüm. Ne güzel el ele oturmuştuk o bankta. Ne güzel de mutluyduk sevgilim. bu gördüğümün hayal olduğunu biliyordum, o günlerimde hayal gibiydi.. Ağlıyorum sevgilim, bağıra bağıra ağlıyorum. Yanıma yanaşıyorlar, ''neyin var?'' diye soruyorlar. ''hiç birşeyim yok.'' diyordum. Doğru ya, benim hiç birşeyim yok. sen yoksun, kalbim yok, nefesim yok.. Gel artık, bak prensesin eriyor. Sigara.. Senden sonra tek sevgilim oldu. Kızardın ya bana, içme şunu! diye azarlardın hep. Sevgilim? nasıl içmeyeyim. Dumanımda sen varsın, dumanıma sarıp içime çekiyorum seni..