Biri çıktı karşıma, onu görünce herşeyi unuttum.. Belki de unuttum sandım. Hep sanıyorum ya ben, yalan çıkıyor sonra herşey. Annem diyerek omuzuna yattığım kadın yabancı çıktı. Gitmez dediğim... Bir gün, sabah okula gidiyordum. Karşıdan bi çocuk geliyordu. Bizim okulda okuyordu fakat hiç görmemiştim. Onu görünce sırıtmaya başlamıştım, o gözler neydi öyle ? masmavi uzun boyları.. Bir an onunla beraber mutlu olabileceğimi düşündüm. Çocuk yanımdan geçti geçerken öyle bir bakmıştı ki.. Kimse de bulamadığım huzuru onun bakışlarında buldum. Çok süre geçti, bir gün adını sordum. Cenk dedi gülümsedi. Tamam dı aşık olmuştum. Sonra karşıdan bi kız geldi. Sarıldı ona, huzuru bulduğum erkeğe sarıldı. Yıkılmıştım ne edecektim? bu ikinci yıkılışım oldu. Meleğime, anneme gittim. Mezarında ağladım. Konuştum annemle..
Annem? neden anne. Senden sonra neden o da elimden kayıp gitti? anne kalk artık. Yıkıldım ben anne. Dayanacak güç, yürek kalmadı bende. Kalk omuzunda ağlayayım. Gözyaşlarım omuzuna dökülsün. Toprağa değil, seni koklamak varken toprağını korklamayım. diyerek ağladım.. Eve gittim sonra o yabancı açtı kapıyı ! hani hergün bana senin annenim diyen yabancı. Odama gittim müzik dinledim o kadın geldi. Baban ölse de, seni yollasam şu evden dedi. Neydi bu şimdi ?