Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
anımsıyorum; çok iyi anımsıyorum di'li geçmiş zamanın içinde, bütün asi duygularımın üstünde çömeldiği karayazımı okumak istediğim anı.. uykusuz kalmış kirpiklerime değmişti yüzümdeki maske.. dünya kendi etrafında "acı var mı acı" türküsüyle dönerken dengesini kaybeden penguenlerin kalkmakta zorluk çektiği saatlerdi yüzümdeki saatin; akrebi iki kaşımın arasını, yelkovanı sağ kulağımı gösteriyordu.. tanrı; cennet kapısının anahtarını cebinden düşürmüş cüce bir gerginlik dolaşıyordu kirpiklerinde.. kapısında bekleyen üveyikler kuluçkaya yatamadan apar topar getirilen hamarat kümes hayvanları vardı.. insan üstüne yapışan acıyı kaybetmekten korkar mı korkuyordum; korkunun gözünü kaybetmekten korkuyordum... bilmem kaç defa dokunmuştum ateşin ağzına, ruhumun karakterini sağından solundan çekiştirirken öbek kırlangıçlar... elimdeki mercekle dolaşmıştım sokak sokak düşen saç tellerimi toplamak için zaman mıydı yaşlanan yoksa; başı düşmüş hayat ağaçlarının kırık dalları mıydı bir gözümün cennet çocuklarına bakması diğerinin bir toprak araması günah mıydı tam üstüne basmaya yeltenmiştim ki "git işine" diyerek kovdu beni eski bir toprak; susma cesaretimi kıramadı havasının ağırlığı oysa ki ben bir ölüydüm sadece elimde karayazım topraktan toprağa dolaşan Sevda Gencer..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |