En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
Hüznüm büyük bir acı veriyor şimdiden Sözde kopar insan lakin kalpten kopmuyor işte Büyük bir acıyı sürüklüyor fırtına kalbime Birşeyler ortaktı bundan eminim Birleşikti kalbimiz çoğu sözümüz bile birdi Sancı büyük acı kıvrandırıyor bedenimi şimdi Kalbim sensizliği seçsede yaşarken şimdi yokluğunla ölmekte Ne kazandım bilmiyorum bu savaştan Kaybettiklerim, ama biliyorum ki apaçık ortada Ölümün bile sessiz gelişlerini seyrediyorum şimdi Bir fısıltı duyuyorum içinde sensizlik olan O fısıltı o sessizlik şimdi öldürüyor beni Bilirim kalbinden çoktan çıktım ben Bilirim geri dönüş imkansızdır yeniden Bilirim kalp kanarken gülemez yeniden Bilsemde gururumla ölmekte gururumla dönmemekteyim bu aşka ben Yaşanmamışlığa bir ağıt yakıyor kalbim şimdi Oysaki en güzel günler seninle düşlenebilirdi Hastalıklı kalbimde en zoruda severken git demekti Ayrılık ağlarını çoktan örmüş ben ise tuzağında esirim şimdi Ben ise uzağında bu sevdaya esirim şimdi Her an kalbimden kopan fırtınalarım kaldı şimdi Depremlerin sarssada sevginin büyüklüğü yaşatıyor beni Gözlerim doluyor boğazım düğümleniyor sanki Ben bu ayrılığın bedelini hergün ödüyorum şimdi Ölmek kurtuluştur lakin bilirim öldürmez tanrı beni Sensizlikle sınayacak ya irademi ölçüyor sanki Dilediği kadar ölçsün ben yeterince güçlü değilimki İmkansıza çoktan verdim ipimi celladım sensizlik oldu şimdi Ben bu sevdayı ellerimle gömdüm artık yaşasada bir ölü şimdi Şiir-Edibe Toğaç Güler gözlerim çok basittir onu göstermem, sorun kalbimi gösterememem...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Edibe Toğaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |