İŞÇİ BAYRAMINDA SOSYAL AÇIKLARIMIZ!..
Bu yılda bir işçi bayramı kutlandı taşlar, gazlar ile. Ancak şöyle bir gerçek var ki, devlet sektöründe işçi ve memur çalışanlarında sıkıntı pek yok gibi en azından evlerini geçindirebiliyorlar, fakat özel sektör kesinlikle denetlenmiyor. Kazançları usule uyduruluyor, çalışanlarının sosyal hakları yok sağlık güvenceleri de. Gündeme getirilmesi gereken bir şey var ise budur. Bu sayede devletin halkını koruması ve sosyal haklarını sağlaması söz konusu olur. Hükümetlerde her gün kanunlar, tüzükler oluşturuluyor fakat, özel sektör de çalışanlar sanki halktan değilmiş gibi devletler bunu görmüyor. Hak hukuk yiyerek ne bir yere varabilirsiniz ne de kazandığınız paranın hayrını görürüsünüz. O yüzden çalışının hakkını vermeli büyük kazanç sağlayanlar tarafından yada küçük işletmeler nerede ter akıyor ise. Bir toplum için kilit noktası budur, huzur sağlık ve aile içi sıkıntıların oluşmaması için ki devletinde görevi bu değimlidir. Özelleşme insanı ezmemeli ve insanlığı para tehlikeye düşürmemeli. İşçi demek sadece devlette değil her yerde, çalışan hakkı olan kişidir. Her dönemde ve devirde toplumlar için tehlikeler değişir. Günümüzde ki tehlike ise kapitalizmin kontrol edilmemesi ve süre gelen sıkıntılardır. Haklarımızı sadece işçiler değil, bizler de savunmalı, haklar ile geçinmeye çalışan ahlak problemli insanlara zamanımızı paramızı kaptırmamalıyız. Yaşayarak ve zamanla hakkını aramayı öğrenmek yerine devletin insan korumaya alması gerekir. Bende özel sektör maduru olarak eski sloganlardan kullanayım SELAM OLSUN HAKKIMA SANA SELAM!…