Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
gereklerinin peşinden hayatın tutsaklığının. kurallarını bilmemek, belki de becerememek nerede nasıl davranılacağının sahnesinde vassallığın. imgeden kaçıp tutunmak sokağa, mazgallara, çöp kutularına, rögar kapaklarına, levhalarına şaşmazlığın. harlem'de zenciler vardı hani, unuttun mu ? varsıllığında koşan kedilerin, olmayan siyasi pençe çetelerinin açamadığı yaraları bilmiş miydin? çokça uzağa gitmeden attığında adımını, beylik lafları savurmadan kuşatılmış özgürlüğünün dahi tadına varamadın hiçbir zaman. o yüzden zorlama soru işaretlerimi. toprağının böceğinden iğrenip, gidiyorduk ya kafka'ya tutmadı mı !? ironimiz de var olmadı. gerisin geriye geldik, tumturaklı tanımlarımızı aldık ve işte tekrardan buradayız. boş beleşiz, ziyadesiyle aptal, anın akışını reddedemeyen, anlam heyulasına uğrayıp taşın altına kafasını koyan, pek çok itaatkar adamlarız. yeraltına kusarken küfümü taksitle, bilemedim çıkarını. yapamadım hesabını yorganın toynaklarımın. sevmeyi de, yaşamayı da, ölmeyi de, yazmayı ve söylemeyi de, doğru müziği, tam zamanı, sırasını, yiyemedim ekmeğini çağın. punduna gelmedi bir türlü imgeler. başka bir yaşantıya bırakmak üzre, öğürüyorum şimdilik. üzülüyorum kendime, çıkaramadan tadını yalnızlığımın, yakalandım kapanına açığa çıkmanın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burak akın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |