"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
ekim de gitti sonbahar’ın uzaklaşan ayak sesleri geliyor kulaklarıma denize baktım karıştım arındım sularında aşk böceğiydi adım melektim minik kuştum vuruldum etrafa saçılan tüylerimde, kanlı bir ağıttır suskunluğum kime dokunsam biraz kırgın biraz yorgun biraz ağlamaklı hep vurgun yemiş tarafından yakaladım aşkı hep yaralı yanağından öptüm bilmiyordum çocuktum haydi koş gel dediler gittim ama yoruldum.. karanlık dolaplara sakladığım, gece elbiselerim var şimdi kadınlığımı da yıkadım ütüledim yanlarına astım hadi beni kandırın inanabileceğim bir yalan söyleyin yani alışkın değilim ama bu defa başka beni şımartın abidin dino aslında yapmıştı mutluluğun resmini sakladı ya da denize attı onu bulmaya gidiyorum aramızda kalsın ama bu sırrımı saklayın.. bir süre daha anılır belki adım şerefime bir kaç kez daha kadeh kaldırılır sevdiğim bir şarkıda, telefonuma düşer bir kaç ses “nerdesin be hatun?” denilirken, kulaklarımın pası alınır olur da göç edersem bu diyardan aşındırdığım bir sokağa değil, bir denize verilsin adım dalgalar nasıl olsa sarmalar beni ben denizi sokağım sanırım.. biliyorum taşlı girit sokaklarında bıraktım çocukluğumu rembetiko söylerken babama vuruldum hatırlıyorum da ekmek arası balık tadındaydı gecelerimiz ezgiler fırlardı akordiyondan kanundan utdan midilli göz kırpardı her gece karşı kıyıdan çocuklar parklarda oynar, ninnilerle kandırılırken beni şarkılar uyuturdu küçüktüm,miniciktim bu yüzden şarkıları annem ve babam bildim ey deli çocukluğum ey deli yaşam eylül bitti derken ekim de gitti sonbahar’ın uzaklaşan ayak sesleri geliyor kulaklarıma denize baktım daldım kayboldum anılarda aşk böceğiydi adım melektim minik kuştum vuruldum etrafa saçılan tüylerimde, kanlı bir ağıttır suskunluğum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |