Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Her devirde vardır o vak’anüvis Yaşamın içinden binlerce bahis Yazılı destandan alınmış ki his; Geçmişi silerek bugünü görür, Yok olup gitmeden izzetinefis. İlkyazın sevdası yüzdeki perçem Çocuğun yüzünde beliren erdem Gülücük saçıyor açarken çiğdem; Geçmişi silerek bugünü görür, Yok olup gitmeden izzetinefis. Gülümser gelirken yurda ilkbahar Ne fırsat kolluyor, ne de bir çıkar Allah’ın dostluğu sonsuza kadar; Geçmişi silerek bugünü görür, Yok olup gitmeden izzetinefis. Yoğurdu süzmedir, peynir teleme Her kanal çarkında zihin bileme Şiir düzenidir, yaşam deneme; Geçmişi silerek bugünü görür, Yok olup gitmeden izzetinefis. Oturup da seyret, ya da görme geç Kimi kanat bulmuş, kimi dönemeç Sunulan et, ekmek, çağından gereç; Geçmişi silerek bugünü görür, Yok olup gitmeden izzetinefis. Her fikir yerinde bellekte çerez Ortada oyundur usta ve çömez Çeteden, teröre çıkan bu sentez; Geçmişi silerek bugünü görür, Yok olup gitmeden izzetinefis. Irmaklar aşılmış ne dense cevaz Kuğu bilgiç, filozoftur anaç kaz Köşesinde iz süren bir çenebaz; Geçmişi silerek bugünü görür, Yok olup gitmeden izzetinefis.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |