Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno |
|
||||||||||
|
Allah’ım biliyorsun Kalbimizin başköşesinde sen varsın Yarattığının, yaratılanın vicdanı Noterindir diyebiliyorum Her işimi soruyorum Güç kaynağım Yüce Varlık Koru bizi kötü kalpli Şeytana pabuç giydiren o ruhtan, Yasa bilmez eşkıya’dan, Trafikte ölüm saçan o güruhtan. Allah’ım sen yarattın Zorunlusun, zorunluyuz İnsanları sevmeye Sebebinden, sebebini bilmeye Allah’ım koru bizi İllegal her sohbetten, Bizleri mağdur eden, Her türlü musibetten. Allah’ım sen yarattın Bölerek dağı taşı, ırmakları, denizi Acundaki canlı, cansız evreni Sarı, kızıl, siyah, beyaz renkleri Sen yeşerttin toprakları, Son Elçin Muhammed’i Savaşta, hazarda, av içinde adaleti, Sancağıyla, vatan için şahadeti. Allah’ım koru bizi cümlesiyle Altı ilke, dokuz umde Sadakatle bağlıyız biz ahdimize Ağlıyoruz bayrağına sarılmış, Kardeş kurşununda ölen şehidimize. Allah’ım güç senin, öç de senin Koru bizi yalancı güçlerden Koru bizi ne atacağını Bilmediğimiz silahından Kâbus gibi rüyasından Kim vurdu ya getirilen İşkenceci zulmetten, Ayrı koyma Devlet’ten. Allah’ım sen emrettin okumayı Bilgi kazanmak için Yazdık, çizdik, dinledik Doğrunun hakkını doğruya verdik Koru bizi verimsiz siyasetten, Çamur at izi kalsın anlayışı, Vesayetçi hasetten. Yanlışlar var altta, üstte Susandan çok konuşan var Koru bizi iftiradan, yalandan Cinsel ayrım yapmıyorum Koru bizi her namertten, Bizimle mezara giden, Gizli kalmış her dertten. Allah’ım kurtar bizi Kırım-Kongo kanamalı değil, Dünyadaki parazit kenelerden Yamalı bütçe, adımıza kefaletten, Satıp savan iktidarlardan, Miras yedi muhalefetten. Amin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |