Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
En geriden başlayalım saymaya Kılık, kıyafet devrimi Anadolu’dan başlayan yapılanma Yokluklarla çırpınan Başkentimiz Ankara “Ak Akçe kara gün için” Fırından çıkan böreğin, Kime gittiğini sorardık niçin. Otuz sekizli kuşak, Atasına kara bağlarken İkinci Dünya Harbiyle Tam siperdi Türkiye Ekmek, aş, giyim, kuşam kupon, karne, Söylemesi sakıncalı veremdik biteviye. Kırk sekizli acılı kuşak, Kimimiz step yaptık Kimimiz Stepler gibi donduk Estirilen Nazım Hikmet rüzgârı Sakıncalı Sovyet Sosyalistler Birliğinin, Sanki Türkiye’de radarı Herkeste bir kuşku, Hasta yok, hastalık var, Pes demiştik doğrusu. Rüzgâra kapılan elli sekiz kuşağı İstanbul’un, Ankara’nın Okul önü kara sörfçüleri Dolmayan kızıl bakır Akademik hazımsızlık Ak cüppeli hocalardan Bugüne dek uzanan Tam kırılma noktası, Söz milletin diyenlere, Askerin sapartası. Altmış sekiz gençliği Bedel ödemiş kuşak Sağ, sol çatışmasından, Kaçan kurtuldu ancak. Yetmiş sekiz kuşağı Kurşun, kurşuna olan, Eğrisi doğrusuna, Sanki geç kalmış gibi Evren Paşa darbesi, Kentlerde kavga durdu, Dağlarda harabesi. Son otuz yıl Başkalaşan zor zaman Bir uzunca maraton Küreselleşme, Restleşme, Çırak indi, usta bindi, Erk kavgası, Yirmi sekiz Şubat Tank paleti, rot, balansçı Ergenekon, balyoz, kafes planı Hani ne derler Erk değil, bekçilik kavgası Erbakan karşıtları, Ve muhtevası.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |