İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron |
|
||||||||||
|
Duymak istemeyen kulaklarda sözcüklerin pas tutar. Ve güvendiğin kararlar seni sırtından bıçaklarken işsiz beyinler düşüncelerini kötüler. Benim dediğin her ne varsa yok olup gider değer bilmeyen gönüllerde. Ve aklını çeler öfke, sabır seni terk eder, asılıp kalırsın kendi kelimelerinle. Doğru da olsan çıkmaz sokağa sürükler seni kahpe kardeşlik ve yalanlar kazıkta yakar saadetini. Kendi düşüncelerinin kölesi oluverirsin bir anda. Anlamını yitirir gerçeklik ve kendini kendinle karşı karşıya bulursun. Yapışır fikirler ruhuna. Yorgun kaderin sadece hatalı olmaya yazılır. Ve kelimeler senin en büyük düşmanın olurken öfke saplanır kalır kalbinde. Onu çıkaracak bir bilgiç kişi olmayacağı gibi kimse dokunmak da istemez. Ömrün boyunca yaşarsın kalbinde bir bıçak yarasıyla ve o ucubik yarayı gören herkes senden kaçarken kendi yazgına lanet etmekten başka hiç bir şeyin kalmaz. Manipüle edilmiş kişilikler gözleri sana çevrir ve niyetini de doğruluğunu da sorgulamayanlar azarlar kelimelerini. Bir harf binlerce iğnesini batırır tenine. Damarlarında dolaşan inanç yutkunur seslice. Kılıcını kınına geri koyarken pişmanlık kalır geride. Çabanın, çabalamanın kütlesi ağır gelir. Ve yer çekimine yenilen niyetler düştüğü yerde kül olur. Uçup gider rüzgarla birlikte. Seni savunmasız ve titrek bir halde bırakırken yakıtı biter hayatın. Ve işin komik tarafı, bir gün o gerçeklik öcünü alırken; egoyu, gururu ve önyargıyı kıçından ısırıp güldürür seni.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Selin Arslanoğulları, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |