Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
saat tam oniki, geceyi bölen saat aksine beni çarpıyor, ikiyle, üçle, beşle, kederimi dağıtacak bir şeyler arıyorum, yok. pencereyi açtım, bütün kederler içeri doldu, yeni doğan günün kederi, işinden olmuş babaların kederi, kartonlar üstünde yatan gariplerin kederi, yok yere hapse düşmüş masumların kederi, hepsi.. hepsi içeri doldu, beni buldular, sanki benim kederim yokmuş gibi. ama ne yaptım, gidin dedim, gidin ! hepsini kovdum, sonra da pencereyi kapadım telâşla, şimdi bir tek sen varsın, senin derdinleyim, gelsen diyorum ah bir gelsen, yıkasan yunsan beni, arınsam dertlerimden, - bir dakika gülüm, kapı çaldı- acaba kim ? deliler gibi merak içindeyim, curiosity, kill the cat, merak kediyi öldürürmüş, beni de öldürmesin, durup sesleri dinledim, ayak seslerini, rüzgârın ve suyun sesini, bir Zuhâlin sesi eksikti içlerinde, aynen böyle dedim ve kapının ötesindeki canlının sen olmasını diledim bütün kalbimle, çıt ! neyin sesi bu ? bir çakmak sesi sanki, ama sen sigara içmezsin, tanıdım bu sesi, çantanın sesi, marka çantanı açıp kapadın, daha güzel görünmek için makyaj tazeledin, inan hiç ihtiyacın yok buna, çıt ! korkutuyorsun beni, uçurumlardan düşüyorum, tabanca sesine yaklaşan bir korku içimde büyüdü büyüdü gül bahçesine döndü, bütün suçum seni sevmekti, hem ne sevmek.. ölümüne sevmek ancak buna denir, niyetin öldürmekse işte açıyorum kapıyı, ve gözlerine bakıyor olacağım eskisi gibi, hadi durma vur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |