Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
“o” kuyorum ve gözlerim tuzlanıyor bir sokaktan bir sokağa; birileri karşımda oturuyor ve göz süzüyor.birileri arkamdan “şişt” diyor ve sonra birileri köşebaşlarında yarım ruh arası sevda tıkınıyor.gözbebeklerim miting afişi gibi eleştiri yüklü “o” karşımda,”o” şurada “o “ şurada,toplantıda.toplanmak fiilinin tüm hatırlattıklarında “o”… Mısır varoluşu yağından salkım saçak kayıp gidiyor iştahlı tutkusal tutkallı hezeyanlarımız.paranoid bir düzlemde imlasızlıklara ünlemsizlikler denk geliyor.uzuyor uzuyor.kuramsal bir bağlamda tüm özel tüketim hayata vergi basıyor kraliçeler kuduruyor, aşı yok “o” orada oturuyor “o “traş oluyor “o” kavga ediyor “o” politik bir kurguda “o” yakında sinemalarda.ve senin gözbebeklerinde. doğduğum gün bir hediyeni bir hediye olarak almamıştım, bilirsin beni.tüm kuşağım yitti gitti alternatif bir bahar ararken “o” şimdi buralarda ne yapıyordur.”o”yeni bir girdaptadır ve beni çekmeye çalışıyordur.yatağın altında terliyordur.yorganı çekip üstünden sonra, donuyordur.türlü korkularla yaşıyordur.sinekler saldırıyordur.az uyku bol ter, ter ve birazdan titreme kesiliyordur ve sonra uyku… “o” belirgin titremelerden buraya akan tarımsal bir girdidir.vergiseldir ama sevgisi verilmez.vermez umut sana hiç.buralarda geçiş tüm pulbiber karakterli acılardan sorulmaktadır.konfeti karakterli neşeler çoktan “o” nun kapısında nemaya durmuşlardır. “o” şu kötü anda bir barda böbrek işlevine hazırlanıyordur “o” sormaz “o”üşümez “o” uyumaz “o” istekleri bitmez.tüm girdaplarında mahzen dolu hayatımızda bir silüet.benin ötesinde sonunculuğu kesin olmayan varlığı kesin ve net bir ben.bir ben ve gecenin karanlığında karamsar dünyaları çiziktiren.işlevleri kesilmiş ve durmadan acıya akmakta olan yaşam organlarımız pusularda.-nasıl bir inanç bu- farkındalık ve mısralara sızmış bir duygusal stratejik harekat “o” mu? evet “o”… “o” uyuşturucu salgılayan az ömürlü benci bir organizma ve kendi hiçliğinde varlığına kavuşacak “o” yabancılaşma “o” gerekirci bir bağlam ve buz kesiyor şimdiden önemsizliğin böbreklerinde… Bir dünya akıyor pencere dibinden.ömrümüzün sinek yüklü keyfi yanılsamaları ve ateş içinde kurgusal yalanlar ve barış alemi.sokağın girişine bakıyorum bir karaltı uzaklaşıyor “o”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |