Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Od, ocak yakan ateş zararda köy, kasaba Trafikte katliam, topsuz, tüfeksiz bomba Tarlayı sel götürdü, kenti baş, diş ağrısı, Savaş dediğin ne ki şerbetliyiz biz baba. Seç beğen çifte cenah Amerika ve Rusya İçte kabus görürken, dışta korkutan rüya Açlığımız meydanda ne ar kaldı, ne haya, Savaş dediğin ne ki şerbetliyiz biz baba. Canlı bomba olgusu cennet yolcusu iman Üstte makam kavgası, alt ezberci papağan Statta şike maçlar, raflara sinmiş korsan, Savaş dediğin ne ki şerbetliyiz biz baba. Ahbap çavuş işlemi her yönüyle perişan Pala bıçak, taş, sopa kafası, gözü, şişen Dolunayda kurt olup kendi haline şaşan, Savaş dediğin ne ki şerbetliyiz biz baba. Körpe avın peşinde on binlerce akbaba Sabahlar alaminüt, gecesi çılgın samba Molotof alevleri, yenen taşlar cabası, Savaş dediğin ne ki şerbetliyiz biz baba. Talat Aydemir’i var, orduda ayak bozan Giderayak, yol ağzı tarihi başka yazan Egemenlik milletin, izci marşı borazan, Savaş dediğin ne ki, şerbetliyiz biz baba. Alıştı can dostlarım bu yarış bir handikap Zayıfın yükünü vur, güçlüye sorma hesap Gözer yok, sınıf farklı, karıştı taneyle sap, Savaş dediğin ne ki, şerbetliyiz biz baba.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |