..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bazen evrende yalnız olduğumuzu düşünürüm, bazen de olmadığmızı. Her iki durumda da bu düşünce beni afallatır. -Arthur C. Clarke
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Din > Ayşe Kaya




3 Haziran 2011
Sana Rağbet Ettim Allah'ım  
Ayşe Kaya
Sana rağbet ettim, Sana yöneldim Allah'ım. aciz kulun yine kapında, ne olur onu kapıda bırakma...


:BJAC:
Rabbim, Sen bana rağbet ettin, ilk olarak bana can verdin. Rağbetin bununla kalmadı devam ettin; en büyük lutfun aklımdı, akılsız bırakıpta beni ortada bırakmadın. Ama aklım başımdada olsa yinede yapamazdım, başka şeylerde lazımdı bana bu yüzden devam ettin bana rağbete ve en kıymetli Peygamberi bana yolladın. “O” s.a.v. alemlerdeki yaratılmışların en şereflisiydi senin katında ama demekki bende şerefliydim ki, “O’nu s.a.v bana yolladın.

lutfun öyle bolki, benim için herşeyi düşündün Sen, yerken zevk alacağım lezizmi leziz yiyeceklerden, çeşit çeşit elbiselere, evime , işime, sevdiklerime varana kadar sayarak bitiremediğim herşeyi verdin. Elim, kulağım, gözüm… yok yok bitecek gibi değil. Sen’de öyle diyorsunya zaten: “ O size istediğiniz herşeyden verdi, Allah’ın nimetini sayacak olsanız sayamazsınız.” –ibrahim suresi 34. Ayet- Ben pes ettim artık bu yüzden, şuan saydığım ve sayamadığım ama neye ihtiyacım olacaksa Sen baştan düşünüp bena vermişsin zaten.

Bana bu kadar rağbet ettiğine göre demekki seviyorsun beni, hemde anladım ki, beni benden çok seviyorsun Sen.
Bende seni seviyorum Allah’ım. Bende Sana yöneldim ve rağbet ettim.
Sana rağbet ettim, huruna gelerek secde ettim hergün beşkez, emrine uydum ve namaz kıldım. Sana rağbet ettim, o canımın en çok istediği şeyleri bile Sen yeme dedin diye yemedim ve oruç tuttum. Sana rağbet ettim, zorluklarla didinerek kazandığım malımdan zekat verdim. Sana rağbet ettim, sevdiklerimi geride bırakıp, mahşer kalabalığını göze alıp “evine, Kâbene “ geldim. Sana rağbet ettim, gücümün yettiğince Sana “KUL” olmaya çalıştım, yolundan gitmeye, sözünü dinlemeye, Kur’ana uymaya çalıştım. Ama yeri geldi şeytana uydum, nefsim sürükledi beni günahtan günaha. Yeri geldi tövbe ettim, yeri geldi aynı günahları yeniden işledim.
Sen bana bu kadar kıymet vermişken, Sen bana rağbet edip yönelmişken, ben Senden yüz çevirdim. Suçlu çocuklar gibiyim şimdi, boynum bükük, işlediğim günahlardan dolayı kalbim yaralı.
Hani diyorsun ya: “ben kulumun zannı üzereyim. Kulum beni andığında Ben onunla birlikteyim. O beni kendi başına zikrederse, bende onu kendim zikrederim. O beni bir topluluk içinde zikrederse, ben onu onunkinden daha hayırlı bir topluluk (melekler) içinde zikrederim. Kulum bana bir karış yaklaşırsa, ben ona bir arşın yaklaşırım. O bana bir arşın yaklaşırsa ben ona bir kulaç yaklaşırım. Obana yürüyerek gelirse ben ona koşarım”. –kutsi hadis- işte Ya Rabbi sana rağbet edilen bu REGAİB gecesinde ben yeniden Sana geldim.
Yeniden kapındayım ve Senden af diliyorum, beni affet Allah’ım.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın din kümesinde bulunan diğer yazıları...
Uzaktaki Sevdiğim
Bazı İşler Önemlidir
Can Dostum Namaz
Yağmurun Dersi
Ölüm ve Namaz
Bayram Müjdesi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Habersiz Ziyaret
Sevgiliye Kırgın Satırlar
Aynalarda Kalan 2
Ey Yar...
Sustum... Mu?
Aşkımın Son Sözleri...
Kısacık Aşkımız
Yalnızlar Şehri
Hasret Günleri
Aşk Yorgunu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aynalarda Kalan [Şiir]
Öğrettiklerin... [Şiir]
Bendeki Sen [Şiir]
İki Ateş Arasında Aşk [Şiir]
Yine Sana Sitemler... [Şiir]
Rahmet Peygamberi [Şiir]
Hacım [Şiir]
Gökkuşağım [Şiir]
Bilseydik [Şiir]
Kararsız Aşk [Şiir]


Ayşe Kaya kimdir?

Niye bilmem hep sonbaharı sevdim, Dökülen yapraklarda buldum kendimi. Bir tarafım olabildiğine mutlu dedim, Diğer tarafım çözemediğim kadar gizemli.

Etkilendiği Yazarlar:
senai demirci, mustafa islamoğlu, ramazan kayan


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayşe Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.