..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öyle yaşamalısın ki ölünce mezarcı bile üzülsün. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Başkaldırı > seyt kemal sakan




8 Mart 2011
Genetik Sapma  
seyt kemal sakan
oyunun dışına çıktığında dilin kemiği ortaya çıkar. kemal sakan


:BJEJ:
hırıltlı bir ölüm gibi öksürüyorsun, için çıkıp daılıverecek gibi odanın cilalı çıplak parke zeminine. içinde bir ay tut yıldız gevele ne halt ediyorsan et işte ama kes artık şu öksürmeyi. elimde değil mi diyorsun, demek ciğerlerini fena üşüttün, oh ne ala. inandırıcı gerekçeleri beyinimin gergin telaşına yayıverdin, mesele halloldu öyle mi? dünyanın çelişkisi içimde, kasırga, depremler, mağma huysuzlanmaları, gel git mesabesi derin karanlıklar, ani boşluk takvimi, kelebeğin üstüne boşalan çağlayan bloku, dahası var ama demedim, inlemedim bir ima dağıtmadım şu odaya buncadır. sense altı üstü ciğerlerini üşütmüşssün. ha, haksızlık etmeyim tabi ya öyle üşütme değil, fena olan cinsten bir üşütme. bir şeyin başına fena geliyorsa dramatik bir çıkıntı belirir, insanlığımı sınamaya kalkaşacak değilim, karşı konulmaz çıkıntı der ikna olurum. ama dur, öyle sanıyorsan acırım sana. külahıma anlat onu sen. külahım ikna olmaya bayılır. ama külahımı geçirdiğim kafamın içindeki et parçası itiraz eder herşeye. yumuşak suretine bakıp onu ikna etmeye çalıştılar bugüne dek. kimler mi; uzmanlar, amatörler, insan avcıları. genetik zaafımın üstesinden geldiğimi bilmiyorlardı ama hergeleler. yemedim. yenilmedim:)
ne oldu peki bak söyliyeyim sana, şimdi herbiri peşimde. çünkü gelenekleri bozuldu. bütün kusursuz sistemlerinde bir açık olduğunu farkettiler. beni bulup, yeniden ikna etmeye çalışacaklar. benim itaatimi görmedikçe tanrılarından şüphe edip duracaklar; bunu biliyorlar artık ve bu sürgiderse çok tanrılı huzursuzluğun yıkım saati büyük gongla kıyametlerini haber verecek. şimdi biraz daha sessiz olur musun? kes diyorum sana!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaz Yalnızılığı
Çengi Hüsranım
Arafta Bir Rüya
Akıntı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ölesiye Yaşamak [Şiir]
Sanmak [Şiir]
Kelebek Ömrü [Şiir]


seyt kemal sakan kimdir?

kendi halinde biri, bir dağ gölgesinde gibi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
kazancakis, dostoyevski, sartre, çehov, oğuz atay


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © seyt kemal sakan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.