|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
4 Şubat 2011
Nefes
Ozan
Adını “nefes” koyacağım. Ensemde , yüreğimde onu hissedeceğim. Hayallerimi gerçekleştirene kadar yenileceğim , yenile yenile yenmeyi öğreneceğim ! Yorulacağım… Dinlenerek geri geleceğim. Rüyalarımdaki şeytani sorular kafamda ki trilyon düşünce ve şerefsizlerin küstah gülüşü kadar, hırs kusacağım şimdilik beyaz sayfalara… |
|
Rüyalarımda dolanırken şeytani sorular ürettim defalarca kendime. Aptalca yanıtlamaya kalktım , ağır geldi bu yük , cevaplayamadım.Rüyalarımı yarıda bıraktım. Uyandım ve penceremden sabahın ilk ışıklarına nefretle somurttum her zaman ki gibi.. Bir güne daha iğrenç karga sesleriyle başlarken berbat bir senaryonun figüranıymışçasına önemsiz hissettim kendimi…Bazı soru ve sorunlarım o kadar sinsiydi ki her saniye ensemde nefesini hissetmekteydim..Yorgundum ensemdeki yükün ağırlığından ve her rüyaya dalışımda ensemdeki nefes gittikçe şiddetlenmekteydi. Yorgundum nefesini kesmeye çalıştığım soyut figürlere yenilmekten.. Sorduğum sorularıma da mağluptum.. Mahçuptum yolun başında yorulmaktan. Hislerime yeni bir “kin” duygusu katmaktan. Sayılı yaşımda sayısız yenilgiye borçluydum yeni hislerimi ve yakınlarıma. Teşekkür ederim sayılı sayısız tüm “sevdiklerime”. Tüm terk edip gidenlerime. Rüyalarım farklıydı hepinizden , sorularım farklıydı çoğunuzdan , isteklerim masumdu birinizden, kin ve nefretimi borçluyum hepinize , karamsar saatlerime. Yenilmekten yoruldum “genç” kimliğimle. Satır başlarıma ‘küçük harf’lerle başladım sessizce. Korktum yola başlarken, başıma geleceklerden. Küçüktüm hala büyüyemedim yenilmekten. Sayılı galibiyetlerimde yanımda olanlar sizlerde sağolun. Duygu dolu benliğime “duygusuzlar” siz de tanık olun. Sizlerde varolun… Betonarme kalplerin, namussuz fiillerine karşı ayakta kalmaya çalışan bu “küçük” ruhuma tüm duygusuzluğunuzla engel olun. Gücünüz yetiyorsa söndürün bende ki hırsı. Yenilmeye yorulmuş fakat doyamamış bu “şans”ımı alkışlayın dalga geçercesine. Alkışlarınızın karşılığını vermeye çalışmaktan yorulmayacağımı bilmelisiniz .. Yolumun başında beni “küçülten” şerefsizlere yorulsam da doymayacağım yenilmeye. Mağlup oldukça savaşacağım, pes etmeyeceğim, ensemdeki nefese, hayatımda her zaman var olacak soru ve sorunlarıma , seviyesizlere... Her sabah somurtacağım iğrenç karga seslerine, bir gün beni de serçe sesleri uyandırana kadar. Rüyalarımda huzur bulacağım zamana kadar. Önemli bir senaryonun, başrol oyuncusu olana kadar… Ve bir gün bulacağım beni büyütecek “anahtar”ı. Rüyalarımda onu göreceğim. Onu kendimden çok seveceğim.Adını “nefes” koyacağım. Ensemde , yüreğimde onu hissedeceğim. Hayallerimi gerçekleştirene kadar yenileceğim , yenile yenile yenmeyi öğreneceğim ! Yorulacağım… Dinlenerek geri geleceğim. Rüyalarımdaki şeytani sorular kafamda ki trilyon düşünce ve şerefsizlerin küstah gülüşü kadar, hırs kusacağım şimdilik beyaz sayfalara…
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
karamsarlık ve duygusal yönlerimin ağır bastığı bir dünyam var. .
Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi ERSÖZ,Nazım HİKMET RAN
|
|
|