Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Sanırım, zamanla farklı dalgalar neticesinde sürüklenecek ruhum Hissiz ve soğuk limanların en dip taraflarına Gören gözlerim zannettiğim iki hacimli obje, gerçeğin içindekini görecek belki de Yanılsamalar, nedensizlikler, yalnız ve sessiz durulukların hüküm sürdüğü parodiler Belki de yığılıp kalacağım kanlar içinde düşüncelerimin göletine Şimdi içinde bulunduğum sunağın üzerinde duran kadehten taşan kanlar, beyaz örtüyü kirletiyor Ne zaman ki çürüyecek bu lifler ve ne zaman ki çürüyecek bu damarlar silsilesi; O zaman sonu gelecek sonsuz düşüncelerimin Öğle vaktini tadacak zihnim ve bundan büyük bir keyif alacak zannımca dimağım Ah, yanılsamalar, sözcük dağarcığımın ince eleği! Ah, kırılan cesaret, yıkılan esaret ve zincire duyulan özlem! Ah, zihnim, bendim, her şeyim… Sanırım zamanla sürüklenecek, sürüklenecek kendim… [II.Bölüm] Issız ve emaresiz kıyılara vurduğum vakit Hissedecek ruhum, nihilizmdeki o soğuk ve kaotik acıyı Boşluğun içindeki zihnime, ruhum da eşlik edecek o vakit Raks edecekler ikisi birden, sonsuz bir huzur hazzı içinde Huzursuzluğun ve tüm hastalıklı düşüncelerin içindeki hazine sahibi dilim, Sessizliğini bozacak bu nihilin; ve son bir haykırış ifşa edecek Batacak ardından, kavuşmak arzusu içinde denize, güneş gibi sonsuz bir ışıkla Batacak dimağım Ve batışım, doğuşum olacak.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ozan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |