..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Ozan




28 Mart 2010
****mak Gibi Birşey...  
Ozan
Bir yıldız kayardı sonra gözlerimden, gecenin alnına bir sevgili dayayıp birinin tetiği çekmesini beklerdim...


:AIDJ:
Seni özlediğimi itiraf edemediğim zamanlardı gün ışığına yaklaşıp da her seferinde soğuk bir yastığa gömüldüğüm. Hiç bir şey eskisi gibi değildi. Uzun geceler gibi zararlı alışkanlıklar edinmiştim. Belki de kendime en az zarar verdiğim anlardı pencere önündeki cigara molalarım. Yoldan geçen arabal...arın farlarında görüyordum yağmuru ve neden bilmem ağladığını hissediyordum o an. Belki de üzüldüğüne inandırmaya çalışıyordum kendimi, unutmadığına inandırmaya çalışıyordum...

Her sabah gerçek vuruyordu yüzüme perdenin arasından. Sen öbür ucunda yatarken daha dar olmasını istediğim o yatağa şimdi tek başıma sığamıyordum sanki. Başucumdaki bir bardak su ve gece boşaltmayı unuttuğum kül tablasına takılıyordu gözlerim. İkisi de sana benziyordu. Saatlerdir çalan müziği artık duymuyordum bile.... Yastığımın altındaki defteri çıkartıp bir şeyler karalamaya başlıyordum. Ellerim acıyana kadar, uyuduğumdan daha uzun bir süre boyunca yazıyordum. Zaten dört saati geçmiyordu uykularım. Eskisi gibi uzun rüyalar görmüyordum artık. Hemen tıkanıp kalıyordum...

Gücümü topladığımda hemen kendimi sokağa atardım, belki bir şeyler olur diye, belki bir kumsal falan çarpar ayağıma da sebepli tökezlerim bu sefer diye.

Böylece sessizliğe karşı umudu savunmaya çalıştığım savaşlar süresince uzayan saçlarım yavaş yavaş yüzümü kapatmaya başlamıştı. Artık seni göremeyeceklerdi gözlerimde.... Yalnız ben kimi zaman gizli gizli aynaya baktığımda fark ediyordum.

Sokağa atardım kendimi. Bu sarhoşluk hiç bitmeyecekmiş gibi gelirdi. Gökyüzüne bakıp küçüldükçe küçülürdüm,çocuklaşırdım. Öylesine artardı ki korkularım, karanlığa sıra gelmezdi bile.

Bir yıldız kayardı sonra gözlerimden, gecenin alnına bir sevgili dayayıp birinin tetiği çekmesini beklerdim...



*: İnanmak Gibi Birşey



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Senden Önce... Senden Sonra...
Nefes
Yabancı
Ümitsiz Bekleyiş
Ruh'a Dokunuş
Güçsüzdüm Ben

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kemanımdan Usanmış... [Şiir]
Karşımda Sahil... [Şiir]
Gelecek Zaman Düşlerim [Şiir]
İsimsizler [Şiir]
Mayıs Dönümü [Şiir]
Hayal [Şiir]
Şairler Yalnız Ölmeli [Şiir]
Ölüm ve Dostluk [Şiir]
İç Sesim [Şiir]
Huzurlu Sessiz Maviliğimsin [Şiir]


Ozan kimdir?

karamsarlık ve duygusal yönlerimin ağır bastığı bir dünyam var. .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi ERSÖZ,Nazım HİKMET RAN


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ozan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.