Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
Söylesene joker...Sevgi deyipte cekmedigimiz kaldı mı? Bugün uzun uzun düşünme fırsatı buldum... Bu soguk sonbahar gecesi de düşünmeme sevgiyi yargılamama yardımcı oluyor... Söylesene jokerim biz hep sevgiyi savunmadık mı? Safına gecipte arkasına sıgındıgımız olgu sevgi degil miydi? pekii ne kazandırdı bize... Acı da olsa bir tecrubeydi demekten baska..! Biliyorum ki uzerimize dogan her yeni gun; yeni bir acı tecrübenin habercisi... Neden mi? Cunki biz sevgiden vazgecmiyoruz jokerim... Yorulsakta; yuregimiz artık kaldırmıyor desekte biz hala aynı yolun yolcusuyuz... Sevgiyi takip ettikçe de su acımasız dunya da cok tecrube kazanacaga benzeriz... Sen ne dersin yıldızım? Bu gece oyle kapalı ki gokyuzu bir tek yıldız gorulmuyor; ama biliyorum ki sen haberlestigimiz yıldızlar gözükmesede yüreginde ki gökyüzünde su anda beni dinliyorsun.. Artık anladım ki sevgi yerine koyamadığımız bir insan değil joker... İnan bana değil... Sevginin bir huzmesini yakaladığımız insana tutuluyoruz... Sevip bağlandığımız o değil aslında sevginin kendisi... O halde neden takılalım ki bir insancığa? Hemde muhakkak bizi üzebilecek bir insancığa! Yapma joker biz bu kadar sevgisiz insanlar değiliz... Bugün ciddi ciddi bir karar verdim.. Ben sevgiyi seveceğim joker; Ali'yi; Veli'yi, Ayse'yi, Fatma'yı değil... Sevgi gibi bekası olan bir duyguyu neden fanilere satayım ki?O'nu gercek sahibine verirsek işte o zaman akıllıca davranmış olacağız... Hem bunu yaparsak fanileride sevmiş olacagız ama onların bizi üzmelerine asla izin vermeyecegiz... Bunları söylüyorum ama yapabimek için biliyorsunki sen gibi bir dostun desteğine ihtiyacım var. Bana yine yardımcı olursun öyle değil mi gunesim? Hadi bu guzel gecede soz verelim birbirimize... Sevginin bizi üzmesine izin vermeyeceğiz, çünki bundan sonra biz sevgi olacağız... Söz mu günesim; söz mü güzelim? Tamam jokerim dediğini duyar gibiyim.. Sağol bir tanem yine yanımda oldugun için sağol.. Canım; pardon sana sevgi diye hitap etmem gerekiyordu; SEVGİ SENİ ÇOK SEVİYORUM... HEMDE ÇOOOKKK.... Beyhude geçti yıllar; Silindi hatıralar; Geride kalan bir avuç yalan; Hüzün dolu geceler; Buğulu pencereler; İşte bu hepsi senden kalan....!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülsüm Özgüven, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |