İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal |
|
||||||||||
|
sanki tüm lokmalarım senden almış tadını belki de bugün bu yüzden yutkunup duruyorum kırık kanatlı bir kuş tadında, mavi bir kuş tadında kaldı aklımda gözlerin en büyük hatamda bu oldu zaten kısacık, simsiyah bir saç teline bağladım tüm ümitlerimi… göğsümde biriken hıçkırıklarımı boğazıma ilikledim, sonra izlediğim ilk çizgi filmde neden deli gibi ağladımı anneme söyleyemedim. Mavi kuş tadında kalan gözlerinle Pembe düşlerime, menekşe tadında gözyaşlarımı iliştirirdin sen “şükürler olsun!” derken ardından akan damlalara inan sana ağladığım için hiç üzülmedim… bir kartal kadar cesaretli, bir o kadar da kanadı kırık kuştum ben siyah bezler büyüttüm dilek ağaçlarında beni senden ayıran mavilere inat siyah matemdi siyah acı demekti ben seni bırakıp gittikten sonra bana bakan gözlerinin iz düşümünde çok acı çektim…… “sensizlik” bu fikrin, bu seçimin şifresini hiç bilemedim mavi ve seyrek dokunmuş bir kumaşın içinde döndüm durdum tüm gecelere. Her gece söz verdim senle biten virgüllü cümleleri unutmak için ama hiç beceremedim… artık bir garip türkü dinletisi kalbimde bir başka atıyor kalbim, iki ileri bir geri sanki o bir geri, arkamda bıraktığım sen için belki… içim yanıyor ama ben üşüyorum tüm zamanlara her zaman bir sözüm olacak seni bu kadar sevmenin cezasını en yakın zamanda kendime ödeteceğim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |