Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
Gözlerin hiç değişmedi Hep bir başka bahar içinde Hep bir bekleyen yabancı gözbebeklerinde Beni inciten biryerler Çok uzak sevgiler değiştim canımın ötesi Gelme saçlarıma taçlar yapmaya Gelme avuç içlerimi koklamaya Artık aldanmam yalancı baharına, Bıraktım ben seni, bir başka kadına…. Yalnız ve umarsız yürüyeceğim bir süre daha bu yolda İçim acısa da, Ben yıpransamda, Sarmaş dolaş yürümem biraz daha Biraz daha sabrederim bu kör karanlıklara Düşünmem dokunuşları Düşünmem dokunmalarımı Iyi de olur hani… Sevmem seni bundan sonra Bulurum sevecek birşeyleri Bilirsin ben kırdaki çiçekleri de severim Yine de zor olmaz kömür gözlüm Sensizlik, sessizlik fikrine alışmam Zor olmaz Olmadığın maviliklere yelken açmam Senin başkalarıyla olduğuna kendimi inandırmam Aşkın kör gözlerindeki kara perdeleri indirdim ben Ilk kez ” bitti artık! “ diye geçirdim içimden - galiba bitti!…. sana küçük bana çok büyük gelen bu yürek herşeye rağmen sana dair düşlerini erteledi. Kucağıma düşüp kalan bir tel saç, siyah ve kısa Nerden takılmışsa bir türkü dudaklarımda Konusu “aşk!” Konusu “ayrılık!” Şimdi iki yol olsa önünde Biri bana gelen, Diğeri benden uzaklara giden! Git! Derim sana Havaları bahane etmeden Bu yağmurda dinsin öyle giderim demeden Mutluluk tek kişilik canımın ötesi Mutluluk korkutuyor beni Sen git Hakkın tabi ki gitmek Yoksa bana nasıl geri dönebilirsin…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |